Newman Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Har en forferdelig dårlig Grundig 32" LCD TV som er helt ubrukelig. Har lyst på en 50" eller 46". Skal bruke TVn til vanlig TV-sendinger, film og en del Xbox360. Har sett på LG PG6000, men hvordan er egentlig plasma til spilling? Er ikke spesielt imponert over sortnivået til de LCD TVene jeg har sett til ca 10k, men har ikke nok penger til å kjøpe en til 15k+. Edit: Hvordan er Samsung PS50A416? Koster bare 7300... Endret 13. februar 2009 av Newman Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 IKKE KJØP. den tven har elendig sortnivå. Sort er lilla! gå heller for LG Spill vil fungere knall sålenge du ikke spiller ekstremt mye Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 IKKE KJØP. den tven har elendig sortnivå. Sort er lilla! gå heller for LG Spill vil fungere knall sålenge du ikke spiller ekstremt mye Her spilles det både 6-8 timer i stekk uten problem på vår 50LG PG6000. Er heller ikke tvil om at PG6000 er den beste 50T skjermen du får til denne prisen... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Uten tvil. Samsung sine plasmer må man litt opp i pris for å få god kvalitet. Min mening da men jeg liker ikke lillasvart. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Ok, takker Spiller en del, men sjelden mer enn 4 timer i strekk. Dama driver å maser på thailandtur, men lurer på om jeg ikke må kjøpe meg en ny TV først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå