LostinSpace Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Dere som påstår at dere er 100 % hetero, men likevel kan sitte å si at dere synes en annen gutt er "deilig/sexy": Dere er ikke 100 % hetero. Det tror jeg ikke. Dere er tvilsomme. Jeg hadde styrt unna sånne som dere. Lenke til kommentar
karlh1802 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Du har helt rett, LostinSpace. Synes man en annen gutt er sexy/deilig, eller en hvilken som helst annen positiv egenskap er man ikke hundre posent hetro. Jeg tror ikke det er mulig å være hundre prosent hetero, ei heller ønskelig. Nå veit ikke jeg om du har noen mannlige venner i det hele tatt, LostinSpace, men hvis du har det må det vel være fordi du er tiltrukket? I alle fall tiltrukket så mye at du gidder å være sammen med andre gutter? Hvis du ikke liker ditt eget kjønn i det hele tatt, er du sannsynligvis mannevond. Eller hva tror du? Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg tror du karlh1802 har ett noe merkelig syn på ting. Selvsagt ser jeg om noen gutter er såkalt penere enn andre. Men jeg går ikke og tenker over det. Her jeg kommer fra går ikke vi gutta rundt og kommenterer hverandres utseende - noe som er bra. Det at jenter kan kommentere andre jenters utseende så mye de vil er allment akseptert og helt greit for meg. Lenke til kommentar
karlh1802 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Flott at du innrømmer at du kan se at noen gutter er penere enn andre. Men: Hvorfor er det bra at gutta der du kommer fra ikke går rundt å kommenterer utseende på hverandre? Har du noen god grunn? Ser man en kjekk gutt, må man selvsagt kunne fortelle ham hvor bra han ser ut hvis man vil. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg