Kazumo Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Selfølgelig ser jeg forskjellen.. Jeg syns at Orlando Bloom er kjekkere enn brad pit f.eks .. og jeg er hetro. Endret 6. juli 2009 av Phase Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 De som argumentere med å si at jenter og homofile kan si at jenter ser penere ut enn andre i forhold til hetero gutter burde greie å si andre gutter er pene blir heller ikke helt riktig. En gutt ser bra ut i forhold til sin seksuelle energi og jenter går det mer på former. Se for deg en jente uten pupper, hofte eller rompe. Kan ikke sammenligne gutter på samme måte. Jeg kan si om en gutt er bra ut eller ikke, men jeg har ikke kjangs til å si hvem jeg synes ser best ut av Orlando Bloom og Brad Pitt. Jeg kunne skrevet et veldig langt innlegg om akkurat dette, men valgte å bare skrive akkurat sånn det er og heller la dere tenke selv. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gutter blir mye fortere kalt homo en jenter blir kalt lesbe. Når jeg var på leierskole, far back. Så var det 4 jenter som dusjet sammen i samme dusj. Ingen kalte de lesber, (selv om jeg synes de er det..) Men vis 4 gutter har dusjet sammen.. Da har nok flere reagert.. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Eg kan ikkje sjå forskjell på om mannfolk er kjekke eller ei. Men eg kan jo forsåvidt sjå forskjell på dei frå slankekrigen og Brad Pitt ^^ Endret 10. juli 2009 av WildWolF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ja, jeg kan se forskjell. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Så klart kan jeg se forskjellen. Jeg kan til og med si hvem som er mest attraktiv, hvis jeg må velge mellom to. Og jeg er hetrofil mannejævel på linje med Pondus. Yezz. Endret 10. juli 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
triggey92 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 man må jo ikke være tiltrukket av dem for å forstå at de er kjekke du bruker jo bare logikk. blir som å aldri forstå om en mindreårig er pen pga du vil ikke være pedo Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Blir mer type; "Oj, god konkurranse" en "kjekk kar han der borte".. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg kan da fint si at en annen gutt ser bra ut eller ikke. Føler meg ikke noe mindre hetero av den grunn. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg vil faktisk påstå og si at du er mer hetero hvis du klarer og si at noen ser kjekkere ut enn andre. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg er trygg på min legning, og kan si at en kompis ser bra ut eller ikke, samme med andre gutter. Kan også si til kompiser at jeg er glad i dem og gi dem en klem. Folk synes jeg virker mer homofil, men jeg mener at jeg er mer hetero, da jeg mener at de som ikke "tør" slikt er mindre trygg på seg selv, og derfor redd for at andre skal oppfatte dem som noe de kanskje er (og da er flau over). Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 klart jeg kan synes enkelte gutter/mannfolk er kjekke, t,o,m likt en eller to mere enn jeg burde men så er jeg litt bi da uansett legning er det tull og tøys å nekte for om folk er kjekk eller jenter er fine,selvsagt er noen det på en slik måte att du noterer det, er f,ø en helt annen greia om du agerer etter det, hvilket i mitt tilfelle skulle si nesten aldrig Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Selvfølgelig kan jeg det. Og jeg er hetrofil. Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg er trygg på min legning, og kan si at en kompis ser bra ut eller ikke, samme med andre gutter. Kan også si til kompiser at jeg er glad i dem og gi dem en klem. Dette er da helt fjernt for meg. Det går ikke ann å si til kompisene dine at du er glad i dem med mindre du har drukket veldig mye og selv da vil du få noen rare blikk. Vi viser hengivenhet ved å slå til hverandre. Og det har ikke noe med redsel å gjøre, saken er at man trenger ikke overdrive. Vil ikke si at jeg syns noen gutter er kjekkere enn andre, jeg ser vel mer på det som konkurranse. Hva faen er det han har som jeg ikke har? Rosa pannebond og lang sleik? Hvite klær? Mer skjegg? En musikksmak som tilsier at han like gjerne kunne hørt på Hannah Montana? Brenn! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du er naiv. En kan da se om en gutt ser bra ut eller ikke. Altså, du ser jo hvem som ser best ut av Michael Jackson og Brad pitt? Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jo, sant nok. Edit: Du er naiv. Jeg tar det som et kompliment. Endret 5. august 2009 av MaCh Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvorfor må du ha drukket mye og få rare blikk for å klemme kompisen din? Er det så unormalt å være glad i kompisene sine? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ja, for enkelte individer er det tydeligvis unormalt. En legning er ikke relevant for hvorvidt om du er glad i kompisene dine eller ikke. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nei, akkurat. Man er ikke homo fordi man er glad i kompisen sin og gir han en klem når det er lenge siden sist elns. Jenter kan jo fi hverandre klemmer hele tiden, uten at de blir noe mer lesbiske av den grunn, så hvorfor må en gutt bli sett rart på fordi han gir kompisen sin en kammeratslig klem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg