Mujagaa Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hallo narutofans Utrolig greit forum hvor jeg får mange gode svar =) Jeg har nå kommet fra til Anime der hvor jeg må vente 1 uke til neste episode på Shippuuden. Men er det lurt at jeg starter på mangaen nå ? altså at jeg starter der hvor jeg slutta på anime ? Og vis det er bra, kan noen si meg hvordan jeg skal finne fram til hvor jeg har kommet, eller må jeg bare lete meg fram? Og fint om noen sier meg hvor på internett jeg kan lese mangaen? Litt mange spørsmål, men håper noen kan svare =) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) http://www.onemanga.com/Naruto/339/01/ Du må nesten bare velge selv om du har lyst til å starte, les litt og finn ut om du liker det.. Endret 13. februar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 ... snakker du om naruto..? anywayz, som oftest er animeer bedre enn manga, så nei, bare.. se ferdig serien i anime form du. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 aria-sama: Hjelper å gi råd hvis du faktisk følger med på Naruto >.> Animen suger hest, mest fordi de har startet på enda en elendig filler arc som er blandet inn med den ordentlige historien. Kamper og slikt er greit å se i animen, men resten... meh.. Lenke til kommentar
Mujagaa Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Takker for svar Tror jeg skal starte å se på det, med tanke på at jeg ikke klarer å holde meg til neste anime kommer ut Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg startet også med å se animen, men begynte på mangaen etter å ha sett et par episoder. Jeg synes det var bedre og lese mangen og se animen etterpå. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Må være enig med bruktbilen her.. Spre din naruto-negativitet et annet sted aria-sama, naruto-manga'en vil jeg faktisk si er ganske bra, bedre enn anime'en hvertfall. Det jeg liker med manga kontra anime er at det ofte føles ut som det er mer fokus på historie kontra Dragon ball Z-dra-ut-kamper-i-evigheter-stil som jeg syns mange anime'er faller i fellen for å gjøre. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Du kan laste ned manga fra www.mangatraders.com Jeg vil anbefale å lese mangaen også siden det ikke er like mange spoilers, og det skal sies at fleste mener at mangaen er mye bedre enn animen. Jeg vil også anbefale å ta en titt på andre manga der ute også, Mye å velge i. Mye bra og mye dårlig Endret 25. februar 2009 av DNA Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 og frankly er naruto blant det dårlige=P Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Manga by popularity: http://www.onemanga.com/directory/pop/ Du er av de skjeldna, Aria Om OP vil lese ellers manga han se på Hellsing Bleach Fairy Tail One Piece Tsubasa Reservoir Chronicles Psyren Soul Eater Endret 26. februar 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 og frankly er naruto blant det dårlige=P Og frankly er du en manga/anime-snobb. Ofte når jeg ser folk diskutere de kjente og kjære klarer du å bringe sykt obskure ting på bordet. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 det er fordi jeg ser på japansk anime=P så ser ting noen 10-år før dere.. og uten ting som sprenger hvert 5te sec. Lenke til kommentar
Stoyrm Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 er vel kanskje litt sent, men jeg mener at mangaen er ca 50% bedre enn animen. Stort sett så er kvaliteten på storyen i manga bedre. Jeg selv ser ikke animen lengre, men følger heller med på mangaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå