Gå til innhold

Fredag den 13. Hvordan var dagen deres?


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mista lommeboka på torsdag, men på fredag den 13. så fant noen den igjen. Heldigvis var de av den sorten som har den oppfatning at ærlighet varer lengst, og dermed gav de lommeboka tilbake. De skulle ikke ha finnerlønn engang (tilbød dem det). :)

 

Men uheldigvis mangla en 100-lapp, men det kunne likesågodt ha vært noen andre som tok hundre kroner og kasta fra seg den igjen ...

Lenke til kommentar

Fredag den 13ende er alltid lykke dagen min :D

 

Var en perfekt dag. Jeg hadde fri på fredag for det første. Så våkna rundt klokka 3 og da var maten akkuratt ferdig. Yndlings maten min,Lasagne.. Så etter det så dro jeg og trente. Og den dagen begynte det og snø også. Var ikke sludd men orntlig snø. Og det hadde jeg ventet lenge på fordi jeg gleda meg til og kjøre moped når snøen kom. Det var drit fett. Bare gi litt gass så slapp bakhjulet med engang. Nestedag så regna det som helvete. og etter det så så jeg og kameratene mine film hos meg. Friday the 13th!

 

Men derimot kameratene mine gikk det ikke like bra med. De fleste blei piss sure siden det snødde. Og ene kameraten min hadde kjøpt splitter ny "scooter" :!: Det første han klarte var og skli på isen og ripe opp alt av deksler og fikk en sprekk på forsjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...