Latias Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja, i dag er det den store "ulykkesdagen" fredag den 13. Noe som har skjedd med dere? Selv så fant jeg 50 kr på vei til skolen. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har ikke tenkt over at det var fredag den 13. i dag, har heller ikke skjedd noe spessielt. Lenke til kommentar
Auroron Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 jeg ante ikke at det var fredag 13 i dag, men jeg har hatt en ulykke. Jeg smalt hodet HARDT ned i bakken ved et uhell, og jeg var redd for hjernerystelse, men heldigvis så ble det ingenting av det. Ellers en det har jeg hatt det topeprs. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dagen har vært ræva som alltid, tror midlertidig ikke det har noe med datoen å gjøre. Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Let's see... Jeg trakket på et bananskall som lå på isen, noe som selvsagt førte til et forholdsvis ubehagelig fall. Og nei, det er ikke tull, eller noe jeg leste i en tegneserie. Også mistet jeg colaen min i vannet. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja for faen. Rævva dag! Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) hmm, beste dagen på lenge faktisk men helga som kommer derimot.... Endret 13. februar 2009 av Cs freak Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ikke noe annerledes enn andre dager igrunn. Hver gang jeg har fri så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, og føler jeg ikke får gjort noe. Men de dagene jeg skal på jobb, er jeg så arrrrg over å ikke få gjort noe.. Men som alle andre fredager, god helg.. Pilse innover Lenke til kommentar
Auroron Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ikke noe annerledes enn andre dager igrunn. Hver gang jeg har fri så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, og føler jeg ikke får gjort noe. Men de dagene jeg skal på jobb, er jeg så arrrrg over å ikke få gjort noe.. Men som alle andre fredager, god helg.. Pilse innover vel, jeg har også blitt spandert en cola på idag. På glassflaskeOMGOMGOMG Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Btw, god dag på deg Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Jupp. Hvorfor fet L? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Fordi jeg elsker å si Llllll... (: Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg hadde tilfeldigvis time hos tannlegen i dag. Det gikk overraskende bra for min del, men den maskinen de bruker til å ta røntgenbilder med streiket mens de tok bilder av meg, så jeg måtte inn på et nytt kontor med fungerende røntgenkamera Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Var på vei hjem fra skolen for å spise middag og slappe av. Trodde jeg. Like etter at jeg hadde fylt posen med appelsiner på Rimi ringte sjefen. "Hei, du vet du skal jobbe i dag?" Jaja, det kunne vært mye verre, for all del. Godt jeg ikke skal ut, da hadde jeg gått i teina relativt kjapt. Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg vant ikke på flax loddet mitt... Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har egentlig hatt en grei dag. Heeelt vanlig. Utenom at visse kjipe mennesker bestemte seg for å ha pokerkveld i stedet for å være sammen med meg. OOOG... Noen som eier en lett sykkel som jeg tilfeldigvis klarte å kjøre på med scootern min i sommer krever plutselig 450 kr. Men har en mistanke om at det bare er kødd. Og i så fall har alt vært bra Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Tja, ble jo født Fredag den 13. så det er vel egentlig lykkedagen min... Men, den hare vel vært ganske rolig. Jeg fant 20 kroner på kunstgresset der vi trente men ble samtidig frakjørt av bussen rett etterpå... Så, en ganske vanlig dag! Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Rakk ikke skolen idag, er syk. Men fikk fiksa anlegget i bilen igjen. Så var en ganske bra dag idag. Fikk stipendpengene mine og idag. Lykke dato det her ja virker det som. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ikke noe annerledes enn andre vanlige skoledager. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg fant 20 kroner på kunstgresset der vi trente men ble samtidig frakjørt av bussen rett etterpå...Så, en ganske vanlig dag! Så du pleier å finne 20 kroner på kunstgresset, og blir frakjørt av bussen hver dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå