Ivittie Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hei. I dag var jeg i butikken og kjøpte en 6-pack med glasscola. Til min forundrelse oppdaget jeg at den ene flasken var en pepsiflaske, men den hadde både Coca Cola-kork og etikett. Som dere ser er flasken til høyre en pepsiflaske! Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Haha, rått! Kom ut for noe lignende en gang, da var det EC Dahls-kork på en tuborgflaste Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hadde tatt vare på flaska! ikkje opnet den, då har du ei skjelden flaske Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Haha, rått! Kom ut for noe lignende en gang, da var det EC Dahls-kork på en tuborgflaste Hehe, merkelig det der! Lenke til kommentar
Damp Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hei.I dag var jeg i butikken og kjøpte en 6-pack med glasscola. Til min forundrelse oppdaget jeg at den ene flasken var en pepsiflaske, men den hadde både Coca Cola-kork og etikett. Som dere ser er flasken til høyre en pepsiflaske! Hahaha! Pepsi selger dårlig for tiden? De må ty' til andre metoder Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Hadde tatt vare på flaska! ikkje opnet den, då har du ei skjelden flaske Vet! Den skal spares! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Skjedde noe lignende med en venn. Han kjøpte villa champagne som tydeligvis var på en colaflaske (plastflaske) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er trådstarter sikker på at dette ikke er en hjemmeproduksjon? Virker som en spøk spør du meg. Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Er trådstarter sikker på at dette ikke er en hjemmeproduksjon? Virker som en spøk spør du meg. Kan vel aldri være sikker, men jeg tror ikke det er en hjemmeproduksjon. Korken er helt fin og den sitter godt på, så den er uåpnet. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Tenkte mer fra din side Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja, det kommer masse av de. Prøver å ta de når jeg kan. Lysmaskinen tar ikke ut "feil" flasker, bare hvis det er noe i de, og faktisk også hvis flaska er for slitt. Men Cola-flasker (og MP-flakser også, selvsagt) på Ringnes-produkter går igjennom. Snakker om plastflasker. På den nye lysmaskinen på glasset, så tar den ut sånne feilflasker også. Ikke så ofte jeg ser at Coca-Cola gjør feil Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Tenkte mer fra din side Ah, men nei, denne var sånn da jeg kjøpte den i butikken. Merket først at den var annerledes da jeg kom hjem Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hmm. Rart at det ikke er en sensor som registrerer høyden på flaskene og holder vekk pepsiflaskene? Eller samme bryggeri som lager pepsi. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Haha, litt morsomt egentlig. Ganske ironisk. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hmm. Rart at det ikke er en sensor som registrerer høyden på flaskene og holder vekk pepsiflaskene? Eller samme bryggeri som lager pepsi. Er ikke høyden lik? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 pepsi går vel under rignes? og cola under cola company. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) en pepsiflaske kan ikke gå gjennom maskiner som labler og tapper cola-flasker. så dette er hjemmesnekra, enten av trådstarter eller av en annen luring..... flaskene blir scannet for selv små feil på fabrikk...... Endret 15. februar 2009 av Henrik2k Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Du sier noe der. Så forresten en ting på bildet som også tyder på at dette er hjemmesnekret. Hvis man ser på venstresiden av flaska, så ser det ut som om merkelappen holder på å falle av eller noe. Har ringet det inn i gul ring på bildet under. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, på pepsiflasken så ser det ut som at lappen ikke henger skikkelig på. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 en pepsiflaske kan ikke gå gjennom maskiner som labler og tapper cola-flasker. Hvorfor ikke? Jeg kjøpte en gang ananasbrus på en colaflaske (plast). Det er maskiner som ser etter uhumskheter og lukt i flaskene, men jeg tviler på at de skjekker formen, for flaskene blir sortert for hånd av slike folk med "overmenneskelige" armbevegelser som jobber på akkord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå