Baranladion Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Fins jo enda den der, selger den på stasjonen jeg jobber på. Under et annet navn riktignok, men fortsatt samme greia. Seriøst? Hvilket navn da? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kommer ikke på det i farta, men kan sikkert prøve å sjekke Sjekk nærmeste statoil Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Kommer ikke på det i farta, men kan sikkert prøve å sjekke Sjekk nærmeste statoil Det skal jeg gjøre sporenstreks... Har sjekket fjorårets iskart fra diplom is, men den er ikke der... Dvs at de kanskje har begynt å produsere den på nytt i år? Det hadde vært helt rått... Var 6-7 år når jeg spiste den, og minnene henger der enda! Lenke til kommentar
Bravo81 Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 (endret) Gammelt tråd, men jeg legger litt info for det. Spiste en is i Tallinn som heter jattis passion. Har akkurat samme trekk og smak som tyggis fra Diplom is, men med kjeks. Fant ut at jattis er finsk. Laget med mango og appelsin smak, og har passion syltetøy i sentrum. Savner virkelig denne. Endret 16. februar 2020 av Bravo81 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå