Weedeed Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hei Jeg har lust å jobbe offshore, men har bare etter vidergående generell studiekompetanse. Går det ann å ta noen kurser som gir jobb offshore? Har sett på noen men det ser ut så alle krever fagbrev i noe, eller flere års jobb erfaring... Har også sett litt på vekter jobb, siden jeg går vakt og sikkring i militæret nå. Går det ann å få jobb offshore som vekter? Håper det er noen der ute i diskusjonsverden som har noen gode råd/svar til meg=) Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Enda en som skal ha lettjente penger.......... Tror ikke det blir så lett når de allerede kutter i denne sektoren. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei Jeg har lust å jobbe offshore, men har bare etter vidergående generell studiekompetanse. Går det ann å ta noen kurser som gir jobb offshore? Har sett på noen men det ser ut så alle krever fagbrev i noe, eller flere års jobb erfaring... Har også sett litt på vekter jobb, siden jeg går vakt og sikkring i militæret nå. Går det ann å få jobb offshore som vekter? Håper det er noen der ute i diskusjonsverden som har noen gode råd/svar til meg=) Ettersom du har gått allmen så kan det bli vanskelig å få ta kurs da det kreves arbeidserfaring i relevante fag eller fagbrev i relevante fag. Tror du virkelig de har vekter offshore? Hva skulle du ha gjort? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Men om vi får en nattvekterstat derimot................. Da trenger vi vektere. Jeg vil gjerne vite hva klokken er om natta og hva er vel bedre enn å høre noen rope det ut nedover gaten? Men seriøst: Nei, vektere trengs ikke offshore. De ligger uansett på været alle selskapene nå. De presser allerede underleverandørene for prisen på inngåtte kontrakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå