Anthila Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en anorakk? En sånn gammeldags type med hette og peels? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg kjøpte den nye min (er vel halvannet år nå) på en sportsbutikk i Bogstadveien. Den på andre siden av gaten for Birkenstock. Det var en gammeldags type med hette og pels. Kostet skjorta. Kjøpte også noen gamle-gamle på Fretex for ikke lenge siden. De kostet rundt 100,- pr. stk. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Jess, tenkte meg innom fretex idag. Er ikke så keen på å betale så altfor my for den nei, men husker du hvilken sportsbutikk det var? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Oh, det var det da. Husker ikke hvilken. Men når gå går oppover forbi Birkenstockbutikken på høyre, kommer denne sportsbutikken på gateplan på venstresiden ikke langt ovenfor. Tror fretex er mer å satse på; fikk to fine eksemplarer for en slikk og ingenting. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Fant ingenting på fretex gitt:S Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Isj da. Du har jo UFF-butikkene også..? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå