Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke åpna filmfiler som normalt!?!

Anbefalte innlegg

Når jeg skal åpne en mappe med filmfiler detter hele maskina ut. Den går automatisk ut av alle mapper, og blir "borte" noen sekunder. Så kommer det opp en melding om at internett exporer har et problem og må lukkes, selv om jeg ikke er inne på internett:S Deretter funker den som regel normalt. Jeg får åpna og sett filene som vanlig hvis jeg har dem liggende på skrivebordet... Noen som har vært borti dette og evt har noen tips for å få slutt på galskapen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installert noen nye codec-pakker/mediaspillere i det siste?

Og det er INGEN grunn til å sende den inn og sløse tid og krefter på det. Det verste som kreves er en enkel reinstallering (Eller gjenoppretting fra recovery consolet hvis det er en bærbar eller ikke-selvbygd stasjonær)

Endret av Wubbable
Lenke til kommentar
Installert noen nye codec-pakker/mediaspillere i det siste?

Og det er INGEN grunn til å sende den inn og sløse tid og krefter på det. Det verste som kreves er en enkel reinstallering (Eller gjenoppretting fra recovery consolet hvis det er en bærbar eller ikke-selvbygd stasjonær)

Har kun oppgradert mediaplayer, itunes og vlc osv. Problemet har vært der ganske lenge, så kan jo sikkert være mye forskjellig som er årsaken:S Har i grunn ikke peil på data, så vet ikke hvordan man kjører gjenoppretting fra recoveryconsolet:P Men kan nok tenke meg at det er en sånn liten sak som kan rette på problemet. Det er snakk om en fabrikkbygd stasjonær pc:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...