Gjest Gutt 18 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har prøvd flere deodoranter, alle roll-on, blant annet Sterilan og Adidas. Jeg dusjer hver morgen og bruker selvsagt deodoranten hver dag, men likevel ender jeg opp med meget synlige svetteringer ganske raskt. Det lukter ikke særlig, men det er jo fortsatt kjipt med synlige ringer. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kjøp noe som heter aluminiumklorid på apoteket (søk etter det her på forumet om du lurer på noe ang det). Du bruker det en gang i uka, og vips er svetteringene borte. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Prøvd Nivea sin deodorant? Fåes kjøpt i alle matvarebutikker. Det er den jeg syns er best, andre deodoranter som Adidas og Axe funker ikke på langt nær så bra i min erfaring . Men dersom ingen funker, så er nok aluminiumklorid siste mulighet, det virker garantert, men det har mange bivirkninger i starten. Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Enig, unngå "parfyme"-deoer som Axe og CK og whatever, som regel er dette parfyme og dekker over lukten. Sørg for å få en deo med antiperspirant (som reduserer svette) er som regel i sporstsdeoer og slikt. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Angst kanskje? Tenker du "oh shit oh shit MÅ IKKE SVETTE" kommer du sannsynligvis til å svette Lenke til kommentar
brasj Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg er jente da, men sterilan og nivea er favorittene. De funker, jeg trener (og dusjer) hver ukedag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå