Gå til innhold

Ny mobil - 3g - gode taster - e-mail støtte!

Anbefalte innlegg

Hei hei..

Jeg er gått rimelig lei av fancy telefoner med touchscreen, qwerty tasteratur og som skal ha alt av teknologi.. Jeg har abonnementet italk small, så jeg har 100mb gratis surfing vær måned.. Så jeg trenger ikke Wlan..

Jeg vil ha en telefon med gode vanlige taster, 3g støtte, skal ikke skrive mye mail men vil ha muligheten til og lese de innkommende mailene.. Så det er en fordel at den er en god email-leser, altså at mailen er lett og lese.. God batteritid og en 3.5 jackplugg hadde vært kjekt, men ikke noe krav.. Mobilen vil bli brukt til ringe, sms/mail og MSN..

Det beste alternativet jeg selv har funnet er Nokia E51, tastene er fantastiske på den..

Jeg trenger ikke kamera, Wlan, musikktaster, mye lagringsplass eller touchsceen..

Noen av de siste telefonen jeg har hatt er Xperia X1, Nokia e71, HTC diamond, Nokia E90..

Noen som har noen gode tips, er i grunnen åpen for de fleste merker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Støtter forslaget over, eventuellt Nokia 3120.

Skal du bruke popmail? Ikke exchange regner jeg med?

Hmm, to gode forslag det der.. 3120 Classic var jo latterlig billig..

Jeg hadde tenkt og bruke hotmail. jeg har ikke peiling på om det er popmail eller exchange.. Du skal få lov til og lære meg forskjellen på de to vist du har bry? :)

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet vil du med pop være nødt til å gå inn selv for å hente de nye epostene, mens med exchange kan du få de til å komme på samme måte som sms :)

POP er en protokoll for mottak av mail. Man kan fint få mail fra serveren til telefonen automatisk ved bruk av push-mail. Exchange brukes i forbindelse med en exchangeserver.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet vil du med pop være nødt til å gå inn selv for å hente de nye epostene, mens med exchange kan du få de til å komme på samme måte som sms :)

POP er en protokoll for mottak av mail. Man kan fint få mail fra serveren til telefonen automatisk ved bruk av push-mail. Exchange brukes i forbindelse med en exchangeserver.

Ahaa.. Tusen takk for forklaring :)

Takk for at dere svarte meg i denne tråden, men når jeg skulle selge xperia så var det en som ville bytte med c905.. Siden jeg elsker og teste noe nytt så gikk jeg med på det.. Så nå blir det en kamera mobil på meg.. Men takk for svar:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...