eiiv Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har fått alle delene det gjelder en intel dual core 8500 på ett gigabyte hovedkort. Jeg fikk ikke med kjølepastaen jeg bestillte og lurte på om det går ann å bruke den medfølgende intel vifta uten pasta på ? Trenger svar fort ! Mvh eivind Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) NEI! EDIT: med mindre du vil svi prosessoren din. Endret 13. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
eiiv Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 NEI! EDIT: med mindre du vil svi prosessoren din. Det står ingen ting i brukermanual om kjølepastaen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er allerede kjølepasta på kjøleren. Lenke til kommentar
Abroay Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 NEI! EDIT: med mindre du vil svi prosessoren din. Det står ingen ting i brukermanual om kjølepastaen. Vil ha sagt det SAMME! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Du trenger ikke termisk pasta ("kjølepasta", "goop") da du har sannsynligvis har "thermal pad" (på norsk... ?) på kjøleren. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Du trenger ikke termisk pasta ("kjølepasta", "goop") da du har sannsynligvis har "thermal pad" (på norsk... ?) på kjøleren. tja som sagt man klarer seg uten! men er ikke noe grunn til og ikke bruke det! får lavere temps pga en bedre overflate over til kjøleren! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Min erfaring er at det ofte følger med enten prosessor eller kjøler.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det følger med kjøleren, men oftest ikke pasta, men pad. Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Så tilbake til spørsmålet. Ja - du må ha enten en thermal pad - eller påføre kjølepasta. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 det er jo ikke pads på stock kjølere, det er pasta, og nei du kan ikke kjøre kjøleren uten termisk pasta (thermal paste/compound) men er det noen her som vet hvor man kan kjøpe termiske pads ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå