KarmaZ Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er egentlig helt bløt når det gjelder ting som dette, men irriterer meg vannvittig at det ikke fungerer. Fungerte en periode i høst, så får jeg ikke det til mer! En kompis har vært her utallige ganger med sin pc, og da får han den med engang opp på PS3! Derfor lurer jeg på som gjør at det ikke fungerer mer? Jeg har forsøkt å slette og re-installere Windows Media Player, uten hell!!! Når jeg feks. går på "Nettverk og delingssenter" også forsøker å trykke på "Endre" knappen på mediedeling, skjer absolutt ingenting.. Kan trykke i timevis, uten noen reaksjon. Så der er 1 feil"...Har nettverket som privat og. Også går jeg på Windows media player også forsøker på mediedeling der. Da får jeg opp denne feilmeldingen: "Mediedeling har blitt slått av fordi en nødvendig Windows-innstilling eller -komponent har endret seg. Klikk Hjelp på web hvis du trenger ytterligere assistanse." Som anbefalt i kategori hjelp skal man slå av og på "Windows Media Player Network Sharing Service". Men har gjort det uten at det fungerer. Hvis jeg feks. slår den av, også går på mediedeling på Windows Media Player så kommer boksen opp, men ingenting fungerer. Haker av "Del mine medier", også OK. Får så opp boksen som man kan fjerne/tilatte ol. over. Men ingen av knappene fungerer. Eneste som skjer, er hvis jeg trykker på "Innstillinger", da får jeg opp feilmelding "WINDOWS MEDIA PLAYER HAR SLUTTET OG VIRKE", og jeg må lukke programmet! Noen som har svar på dette?! Lenke til kommentar
laurell Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Du kan kanskje også prøve et annet program. Media streaming blir diskutert her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=770463 Jeg og mange andre liker veldig godt "PS3 Media Center" som du finner her: http://www.softpedia.com/get/Others/Miscel...-Center-X.shtml Angående hvorfor Media player ikke funker vet jeg ikke, prøv og deaktiv brannmuren,eller kanskje noen andre vet hva problemet er? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Har faktisk fått fikset dette nå. Eneste som trengtes var og slette filene som er for mediedeling i en mappe, også starte opp igjen Windows Media Player på nytt, så kom de tilbake helt nye. Men har egentlig et problem her nå. Når jeg hører på musikk og trykker på "X", på WMP, så forsvinner programmet men den spiller fortsatt musikk. Så må få vekk musikken ved hjelp av Oppgavebehandling. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå