Allt í lagi Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Holy, holy, holy fucking hell! 1up preview IGN preview Endret 13. februar 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Jeg gleder meg så mye til dette spillet. Det ser jo helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gapet godt når eg såg den eg også og enda meir andre gangen. Ser heilt vanvittig bra ut, for og si det veldig mildt! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) det er bare helt hinsides.. gleder meg så ubeskrivelig 1eren og toeren er noe av det mandigste som noen gang er laget, og dette blir bare bedre edit: bruk nå gametrailers.. der får en hd.. og velge format.. + nedlasting http://www.gametrailers.com/player/45513.html Endret 13. februar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg kan ikke beskrive med ord hvor mye jeg gleder meg til GoW III.... Men nå begynner jeg virkelig å skjønne hva det var som fikk David Jaffe til å klikke mongo! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 det som er kult å tenke på er jo at han store som drepes til slutt er jo bare en "vanlig" middels stor fiende.. møtte jo drøssevis av de der i god of war2.. gud hjelpe meg så jeg gleder meg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Åh herreminskaper for en trailer!!! Gåsehud! Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 jeg sier bare: JA JA JA JA JA JA JA JA JA!!!!!! Kratos er virkelig tilbake! HELT SYKT! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) 1080p- (og 720p-) utgaven av denne traileren er nå oppe på US Store'n! Løp og kjøp (ikke det at den koster noe da)!! Endret 13. februar 2009 av XDamage Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 gleder meg vilt til denne kommer, er jo helt rått!!! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Releasedatoen for God of War III vil bli offentliggjort på E3 09. Gleder meg til å høre om det kommer i år eller ikke. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Morsomt bilde fra GameTrailers-forumet Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Håper det kommer i 2010. jeg synes vi har veldig mange gode spill i 2009 så vi kan spare denne god biten til neste år. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg håper selvfølgelig det kommer ut i år. Ingen spill som kan veie opp for God of War III. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Håper det kommer i 2010. jeg synes vi har veldig mange gode spill i 2009 så vi kan spare denne god biten til neste år. Får heller ta å utsette et par av de andre. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 I just came in my pants! Dette så eksremt mann ut! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg kan ikke beskrive med ord hvor mye jeg gleder meg til GoW III.... Men nå begynner jeg virkelig å skjønne hva det var som fikk David Jaffe til å klikke mongo! Hmm, kan du utdype? -- Så traileren nettopp ... det ble litt vått i buksa Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg kan ikke beskrive med ord hvor mye jeg gleder meg til GoW III.... Men nå begynner jeg virkelig å skjønne hva det var som fikk David Jaffe til å klikke mongo! Hmm, kan du utdype? Som du sikkert vet er David Jaffe hoveddesigneren bak det første God of War spillet, og co-designer (sammen med Cory Barlog) i God of War II. Med andre ord er han fyrn vi har å takke for at God of War og Kratos er så grasalt kule. Offisielt har ikke David Jaffe noe å gjøre med utviklingen av God of War III, bortsett fra at det er kjent at han utdypet historien i hovedtrekk helt siden han holdte på med God of War I. Men det spekuleres i at Jaffe hjelper til litt her og der, og blir til tider invitert til SCE Studios Santa Monica for å se hvordan utviklingen går. Uannsett, 23. November i fjor la han ut følgende på bloggen sin hvor han fortalte litt om hvor fantastisk God of War III så ut da. I ain't no fan boy but this mother fucking game looks like nothing you've ever played...and you can hold me to that when this thing hits and when they start showing gameplay footage. It looks like a painting come to life- it's THAT good looking. (derav "klikke mongo"). Dette var før GoW III teaservideoen ble vist på Spike TV Video Game Awards, der man bare fikk se små deler av den nye videoen, med dårligere teksturer. Derfor skjønte ikke folk hva han mente, og sa at dette så jo slettes ikke så bra ut. Men både før (video etter 7:10), og etter Spike TV showet har han avklart at den teaseren ikke representerer hva han fikk se av spillet. Når vi nå ser den nyeste videoen burde alle begynne å skjønne hva han ble så oppspilt over. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 TRLAALALAL GLEDER OSS IKKE NEEEEIDA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå