Ogrheimen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg skal ha ny mobiltelefon, som følge av en ulykke med den gamle. Telefonen skal i all hovedsak brukes til å sende sms og til å ringe med. Jeg er med andre ord ikke ute etter en telefon med alle mulige funksjoner og annet dill, men et greit kamera, derimot, er ikke å forakte. Den bør også være relativt brukervennlig og rask. Jeg er åpen for de fleste merker, men alle mine tidligere telefoner har vært av merket sony erikson, og har vært godt fornøyd med dem. Den bør, som beskrevet i emnetittelen, ikke overskride 2500. Hvis det er noe viktig som er glemt, eller noe annet dere lurer på angående dette, så spør. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Sony Ericsson W595 er en fin telefon til en rimelig pris. Du får en stor og god skjerm, 3.2 megapixler kamera (som skal være greit), menyen er veldig lik de gamle menyene, og det skal såvidt jeg vet ikke være noe mye feil på disse telefonene (i motsetning til maaaaaasse andre Sony Ericsson) Hvilken operatør bruker du? Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Har telenor Det virker som en bra telefon:). Lite feil er jo også så klart et stort pluss, men vet du noe om den tåler støv godt? Glemte å nevne i første posten at telefonen kan bli utsatt for en del støv "/ Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er det via jobben du skal utsette den for det? Den tåler nok ikke det noe mer enn andre telefoner desverre. SE hevder at deres C702 skal tåle en god del støv Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Går på skole, men vi har 2 praksisdager for uken, der telefonen kan bli utsatt for støv. Regner med at de fleste telefonene tåler støv relativt godt, men en i klassen fikk telefonen sin ødelagt på grunn av betongstøv. Har du noe greie på om hvor god resistans dagens mobiler har mot støv? Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 De skal være ganske tette. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg en NOkia 1200 (koster 298 ca.) og brukt i praksisdagene. Evt kjøpt en uhellforsikring til W595en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå