Thantophobia Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hei Jeg har et problem med min 2 måneder gamle Xbox 360 Pro. Inntil forrige uke har Xboxen stoppet under etter alt mellom 20-100 minutter mens jeg spiller GTA 4. Plutselig stopper den litt opp, så er spillet i gang igjen i 2 sekunder før den stopper opp for godt. Jeg får ikke gjort noe som helst, ikke får jeg en reaksjon om jeg trykker på knappen i midten av kontrollen heller. Jeg har prøvd 2 forskjellige versjoner av spillet (begge helt nye), så riper i platen er neppe problemet. Er det noe som kan gjøres eller er jeg nødt til å sende den inn til MS? På forhånd takk Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 prøvd å innstalert det til harddisk? gjelder det kun det spillet? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har opplevd akkurat det samme på Gta iv. Kanskje en bug på spillet. Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 prøvd å innstalert det til harddisk? gjelder det kun det spillet? Vel, de andre spillene mine er desverre til utlån 100 mil unna, så får ikke testet noen andre spill. Men nei - hadde ikke det problemet med de spillene før. (har ikke prøvd noen andre spill etter jeg gikk til innkjøp av GTA som kræsjet den andre gangen tror jeg). Om dette er tilfedlig eller ikke vet jeg ikke. Men skal prøve lagre spillet til harddisken. Har opplevd akkurat det samme på Gta iv. Kanskje en bug på spillet. Opplever du det fortsatt? evt. hvordan fikk du fikset det? Takker for innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå