RMNK Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hva vil dere anbefale av disse 2? Skal hovedsaklig brukes til internett og se film. Fordeler/bakdeler? Asus EEE Acer Aspire One Har aldri brukt Linux før, er det komplisert? Har veldig lyst å lære det. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Asus EEE Liker touchen på den bedre Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 om du aldri har brukt linux før er et et stort men ikke umulig steg å ta, det viktigste å tenke på er at alt de er vandt med er ikke der. alle windows programmer/spill funker ikke med mindre du kjører et program som oversetter windows språket til et språk linux kan tyde, dog så er det svart få programmer/spill som fungerer 100% men alt i alt så tar det veldig kort tid for å sette seg inn i linux, det viktigste er å ikke gi opp Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Hva vil dere anbefale av disse 2? Skal hovedsaklig brukes til internett og se film. Fordeler/bakdeler? Asus EEE Acer Aspire One Har aldri brukt Linux før, er det komplisert? Har veldig lyst å lære det. [/quote jeg ville tatt aceren fordi asus eee har så lite å klomsete tastatur. Men du må leite på forume før du sender spørsmål. du finner flere tråder om hvordan minipc du skal ha foreksempel mellom asus eee eller acer aspire one. Men du kan jo gå inn på hardware.no å sjekke testen på pcene. lykke til med valge. Ja det kan vere litt vanskelig men du kan jo lese litt på internett eller se på youtube.com men eg har bare prøvd acer aspire one og du lærer nok å bruke den etter en veke vist du vil. Endret 13. februar 2009 av xabineo Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 sorry blei noe feil med innlegge;( Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 [/quote skal være Lenke til kommentar
2mmy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) TV2 Hjelper deg i sammarbeid med DinSide hadde jo nettopp en test av minibærbare. Der kom Packard Bell dot (utgaven med 6 cellers batteri) best ut, tett fulgt av Asus EEE 1000H. Acer Aspire One kom litt ned på lista. Edit: Hvis du kan vente litt, tror jeg jo at den nye Asus EEE 1000HE blir en vinner Nye Atom CPU og ikke minst nytt brikkesett med forbedret grafikk |2mmy| Endret 13. februar 2009 av 2mmy Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kjøpte en acer aspire one a110 for litt siden, er godt fornøyd! Tastaturet er veldig bra Eneste er os-et, Linux linpus, det er ikke så veldig brukervennlig, så jeg vurderer å få windows 7 på den. Men støy vil ikke jeg si er noe problem med, den er jo så stille at, men om man skal ha linux på den kan man få forskjellige skript som gjør at den går helt stille(viften blir stilt ned). Jeg personlig ville valgt acer aspire one Er såpass fornøyd med aceren at jeg angrer ikke noe på kjøpet og ville valgt acer aspire one. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Har selv Acer Aspire One A150 som jeg kjører Windows på, og er veldig fornøyd. edit: Forresten, det heter ulemper og ikke bakdeler Endret 15. februar 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå