TheGuard Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Etter mange mnd. eller kanskje år har jeg funnet svaret. Har i den siste tiden funnet ut at det er Adobe Premiere som ødelegge for mine VCD(MPEG-1) filmer. Når jeg spiller av snutter på ,f.eks. over 20 min, blir de bare på ca. 1 min. VEL, JEG HAR FUNNET SVARET: The fix: 1) Rename mcdsmpeg.ax to mcdsmpeg.ax.hide and mcspmpeg.ax to mcspmpeg.ax.hide. 2) Reboot the PC and try playing back your media again.Gaver kan gis til Frelsesarmen. Kilde: Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hm.. Ikke noe jeg trenger å vite.. Men helt sikkert noen som har nytte av det. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 WOW, så gud bruker google? Alle kan da søke... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Word! Microsoft Word? Eller generelt sett bare ord? :-? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Word! Microsoft Word? Eller generelt sett bare ord? :-? Open Office.org Writer! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Word! Microsoft Word? Eller generelt sett bare ord? :-? Open Office.org Writer! Hva har det med ordet "Word" å gjøre? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Det er OpenOffice sin verisjon av Word.. Hvis han nevner skriveprogrammer kan vel jeg også..? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Det er OpenOffice sin verisjon av Word.. Hvis han nevner skriveprogrammer kan vel jeg også..? Åja. Du quotet meg så jeg trodde det var ett svar på mitt spørsmål. Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Hehe, dere kan tøyse dere. Poenget er at når jeg spurte folk på forumet om hjelp til dette, var det svært LITE hjelp å få... Men så lenge jeg er lykkelig.... God påske. WORD. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hehe, dere kan tøyse dere. Poenget er at når jeg spurte folk på forumet om hjelp til dette, var det svært LITE hjelp å få... Men så lenge jeg er lykkelig.... God påske. WORD. KWord! Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 helt klart context over notepad! uansett, notepad/context og google er dine to beste venner i hele pc-verdenen! Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hehe, dere kan tøyse dere. Poenget er at når jeg spurte folk på forumet om hjelp til dette, var det svært LITE hjelp å få... Men så lenge jeg er lykkelig.... God påske. WORD. hehe, ikke alle skjønner meningen med utrykket WORD. WORD Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Du har nok et poeng ja..... Kan de som ikke skjønner hva som menes med "word" etter en statement (uttalelse) og, blib: Gratulerer med hovedkortet da!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå