Johnsen92 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Problemet mitt er å slå på media sharing. Huker av "Del mine medier" og trykker ok. Etter 10-15 sekunder stopper den å prøve og jeg kan enten trykke ok igjen eller avbryt. Bruker WMP 11. Har aldri hatt problemet før, ble bare plutselig sånn.. Har prøvd og gjøre den tilbake til tidligere version, men samme problemet forde. Noen som vet en løsning på dette? Lenke til kommentar
Shaxxo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hva slags enhet er det du skal dele mediene dine med? Sjekk om du ser enheten i arbeidsgruppen på nettverks og delingsenter og skru på filesharing der også. Hos meg deler jeg med PS3. Den blir oppdaget i WMP11. Funker bra det. Lenke til kommentar
Johnsen92 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Hva slags enhet er det du skal dele mediene dine med? Sjekk om du ser enheten i arbeidsgruppen på nettverks og delingsenter og skru på filesharing der også. Hos meg deler jeg med PS3.Den blir oppdaget i WMP11. Funker bra det. Skal dele med en Xbox 360, men problemet er at jeg ikke får slått på media sharing i det hele tatt. Lenke til kommentar
Johnsen92 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Slett følgende mappe: C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Media Player Deretter lager du en ny mappe med samme navn. (Jeg har sett enkelte som har løst problemet med bare å slette innholdet i mappen også). Du må bygge opp biblioteket ditt på nytt etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå