RasmusKRiis Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hva synes dere? Lenke til kommentar
superbat Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Bra skarphet Liker bildet!! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Lurte på om den hvite bakgrunnen ble litt kjedelig? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Lurte på om den hvite bakgrunnen ble litt kjedelig? Den hvite bakgrunnen gjør etter mitt syn bildet enda bedre. Ingen forstyrrende elementer i bakgrunnen som stjeler fokus. Hvilket oppsett hadde du for å ta dette bildet forøvrig? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Lurte på om den hvite bakgrunnen ble litt kjedelig? Den hvite bakgrunnen gjør etter mitt syn bildet enda bedre. Ingen forstyrrende elementer i bakgrunnen som stjeler fokus. Hvilket oppsett hadde du for å ta dette bildet forøvrig? Hadde en hvit bakgrunn som en sterk lampe lyst på får og få den ekstra hvit + to lamper som lyste på blomsten (ikke veldig skarpt lys) Lenke til kommentar
MrDonald Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Ja, syntes at den hvite bakgrunnen ga en negativ effekt på hele bildet. Det røde symboliserer håp og frihet, men jeg mister feelingen når du bruker en hvit bakgrunn. Du dreper livsgleden min med dette bildet. Jeg håper på et bedre bilde neste gang. Endret 22. juli 2009 av MrDonald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå