Nektard Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Sikkert noen som vet dette:P Uansett, har hørt at det er strenge klesskoder for å komme inn. Kommer man f.eks inn med cardigan, v-genser(t-skjorte) og jeans? eller er det dress, skjorte osv? Endret 13. februar 2009 av Nektard Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Dresscode:STRICT. Pyntet/fashionable. Hverdags/fritidsklær gir ikke inngang! Men, du kommer inn om du går med vhals/cardigan med skjorte under... Ville tro du egentlig kom inn med tskjorte under og. Endret 13. februar 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Dresscode:STRICT. Pyntet/fashionable. Hverdags/fritidsklær gir ikke inngang! Men, du kommer inn om du går med vhals/cardigan med skjorte under... Ville tro du egentlig kom inn med tskjorte under og. oki, tusen takk for svaret;) synes det er mye finere med t-skjorte med vhals, men kan jo ta med skjorte hvis jeg blir nektet da så på bildegalleriet og det var jo ikke streng dresskode da Endret 13. februar 2009 av Nektard Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Cardigan og t-skjorte mener jeg er hverdagsklær. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Burde ikke være noe problem med cardigan og skjorte, Gossip slipper jo uansett alt av drittunger inn.. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Cardigan og t-skjorte mener jeg er hverdagsklær. ja det er det for meg og men Men så på galleriet og så noen i tskjorte så..er vel ikke så strengt som de selv skal ha det til Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har aldri vært der, men høres jo unektlig bedre ut og si du har en streng dresscode... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå