Gå til innhold

Forsikring og iPhone

Anbefalte innlegg

Heisan!

Jeg har et Telenorabonnement, men kjøpte en iPhone fra Netcom. Betalte bruddgebyret, slik at jeg nå benytter mitt Telenor sim kort i telefonen.

Jeg betaler videre mobilforsikring på mitt Telenor abonnement.

Hva skjer, hvis uhellet skulle være ute, dvs at iPhonen blir stjålet eller ødelagt. I og med at forsikringen dekker ny telefon, kan Telenor levere en "åpnet" iPhone hvis dette skulle skje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...
Ja, man får vel bare et slags verdipapir fra forsikringen, så må man skaffe seg ny telefon selv ?

Så vidt jeg vet så bestille det opp hos de fleste forsikringene og sendes til deg.

Kan noen komme med noe konkret her? Mobilen min ble stjålet sammen med jakken min på et uteseted i kveld, og jeg trenger virkelig denne mobilen..

Hvilken operatør har du da?

Lenke til kommentar

De sender ikke telefonen til deg.

Gjensidige som Telenor har forsikringen igjennom sender deg ett verdipapir, så går du selv til forhandler og skaffer telefon. da kan du f.eks velge å kjøpe en dyrere tlf ved at du betaler mellomlegg.

Dette VET jeg, siden dette har jeg selv gjort.

Lenke til kommentar

Gjensidige som Telenor har forsikringen igjennom sender deg ett verdipapir, så går du selv til forhandler og skaffer telefon. da kan du f.eks velge å kjøpe en dyrere tlf ved at du betaler mellomlegg.

Da er det kanskje greit å notere seg at han har one call, og at tilsynelatende er forsikringen der. Telenor og tennant som er forsikrisselskapet forsikrer ikke Iphone - så der er det ikke noe vits å gå :)

Lenke til kommentar

Da er det kanskje greit å notere seg at han har one call, og at tilsynelatende er forsikringen der. Telenor og tennant som er forsikrisselskapet forsikrer ikke Iphone - så der er det ikke noe vits å gå :)

Sitat: "Heisan!

Jeg har et Telenorabonnement, men kjøpte en iPhone fra Netcom. Betalte bruddgebyret, slik at jeg nå benytter mitt Telenor sim kort i telefonen.

Jeg betaler videre mobilforsikring på mitt Telenor abonnement.

Hva skjer, hvis uhellet skulle være ute, dvs at iPhonen blir stjålet eller ødelagt. I og med at forsikringen dekker ny telefon, kan Telenor levere en "åpnet" iPhone hvis dette skulle skje?"

Og for det andre, så gjelder Telenor sin forsikring på IPhone for de som tegnet forsikringen før dette forbudet kom...

Lenke til kommentar

Visst du leser tråden på nytt, så ser du at trådstarter gjør IKKE det. Han kjøpte telefonen via Netcom, og bruker sitt TELENOR abonnement.

Sitat:

"Jeg har et Telenorabonnement, men kjøpte en iPhone fra Netcom. Betalte bruddgebyret, slik at jeg nå benytter mitt Telenor sim kort i telefonen."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...