Gjest Guest_hei_* Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 jeg liker ei jente knall got jeg har likt henne i 2 år men har ikke fått det ut det er fust i år jeg har vågd og snakke med henne... hvordan kan jeg få henne til og like meg? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 hvordan kan jeg få henne til og like meg? Hvorfor går du ut ifra at hun ikke liker deg? Lenke til kommentar
FactoryBoy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er jo ikke noe du kan tvinge fram. Bare prøv å vise dine beste kvaliteter, og ungå å vise dem dårlige; som f.eks rettskrivingen din, ikke skriv dikt e.l. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 FactoryBoys tips er veldig gode. Det kan bare gå én vei vei, nå som du faktisk snakker med henne. Stå på. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 hvordan kan jeg få henne til og like meg? Hvorfor går du ut ifra at hun ikke liker deg? vell hun har allrede hvore sammen med 2 andre og det virker som hun heller vil verre venn med meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå