TrueNo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Hei! Jeg hadde nettopp vært å hentet nytastaturet mitt Microsoft Sidewinder X6 bestillt fra komplett. Da jeg kom hjem var det å installere drivere og teste det ut. Peisa på med litt CSS og drakk brus samtidig (siden jeg har Cruisecontrol). Så så jeg en fiende og putta brusen på plass litt for fort og den velta over. Helt nytt tastatur (3 minutters spilletid!). Så, siden det har masse baklys og volumjusteringer osv så lurte jeg på hvordan jeg skulle få det ut. Forsøkte å skru det opp men fikk det ikke opp. Ville ikke bruke makt heller. Noen andre ideer som ikke får tastaturet mitt enda værre? EDIT: Skriveleif Endret 13. februar 2009 av TrueNo Lenke til kommentar
brasj Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hadde en onkel som sa at ha det i vann først, og så i en stekeovn med ikkeno eller lav varme i ett døgn. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Noe bevis for at det funker, vill ikke ødelegge det Lenke til kommentar
galskab Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dusje det, eventuelt ta ut knapper eller skru det. Så bare tørker man det med håndle, trykkluft etc. Så lenge vannet ikke er lenge i tastaturet og det ikke er vann i når du plugger det inn igjen skal det fungere helt fint. Lenke til kommentar
brasj Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ehhh, nei x] Det skjønner jeg jo. Spør der du kjøpte det? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ta ut alle strømkilder (usb, batterier) og la det stå noen minutter. Vask det grundig i vann, og tørk det på baderomsgulvet i 4-5 døgn, minst. Det må være knusktørt når du prøver på nytt. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Strømkilder? Tastaturet er ikke trådløst så det går vell greit? Har bare ledninga. Tror ikke jeg fatta det der helt:P Om det er noe inni tastaturet så får jeg det ikke ut:P Ikke lett å åpne. Varmvann eller kaldt? Endret 13. februar 2009 av TrueNo Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Lunka går nok fint, strømkilden din er ledningen Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Får ikke ledninga av, men kan sikker ta noe plast over den og usben? Prøve å isolere den. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Neida, bare la den være - men den må ikke være koblet til noe. Tastaturet må være uten strøm, og ikke tilkoblet noe. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Og ingenting blir ødelagt altså? Ikke baklysene eller noen ting av elektronikken? Skal jeg bare bruke lunkent vann, ingen såpe? Kan jeg tørke med hårføner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå