EinarEriksen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Disse to mobilene har dukket opp i en video. Les mer Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Og jeg som nettopp har fått meg 5800.. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Vel en ting er sikkert. Det er ikke Ivalo på bildet. Ivalo = N97. Personlig tror jeg det dreier seg om en prototype av N97 for de to er nesten prikk like. Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 En ting som er enda mer sikkert er We're sorry, this video is no longer available :):) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Den likte jeg. Wifi, stor skjerm, fm-sender og 5 mp. kamera er bra. Men jeg vil tro den mangler en skikkelig xenon-blitz. :/ We're sorry, this video is no longer available Videoen funker fint her. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Jeg synes også begge de bildene der så ut som det kunne være prototyper av N97... Både detaljene oppe til venstre og nede til høyre ser ut til å være til stede på alle tre "telefonene" og skjermen ser relativt lik ut også. 32GB minne, 3.5" skjerm, qwerty tastatur, Symbian OS v9.4, Series 60 rel. 5, 5mpx blitz, bluetooth, WiFi, GPS... Det er jo N97 vi beskriver her. Telefonene er for like. Nokia ville bare ha konkurrert med seg selv her. Endret 13. februar 2009 av tommyb Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Dette er offisielle videoer fra Nokia og er etter all sannsynlighet kun prototyper av N97! edit: Uansett, om dette ikke skulle være prototyper av N97 er det jo ikke akkurat slik at vi ikke forventer fler trykkskjermsmobiler fra Nokia med eller uten QWERTY. edit2: Btw, kildekritikk... Endret 13. februar 2009 av genser Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 N97, no more, no less Lenke til kommentar
12g Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Og griske nokia henger efter igjen. Lenke til kommentar
Bjokko Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 På Ivaldo ser undersiden ut som PSPs topp. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Og griske nokia henger efter igjen.Hvis alt gikk ut på å komme først, hadde ikke for tidlig sædavgang vært et problem Lenke til kommentar
12g Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Og griske nokia henger efter igjen.Hvis alt gikk ut på å komme først, hadde ikke for tidlig sædavgang vært et problem hehe lol Og hadde de turt å skaffe seg egen mus, ville ikke de ha hatt det problemet Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 3 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det spam som er slettet. Lenke til kommentar
mobilemaster123 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ser bare ut som n97 for meg. Lenke til kommentar
ghosty Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Madeleine video: http://www.youtube.com/watch?v=hzuKGaqkO8c Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Og griske nokia henger efter igjen. Har ikke noe med griskhet å gjøre. Men god forretning! Nokia lar andre feile først....så kommer de med sin versjon :-) Ikke alltid de lykkes, men ofte. Sleipe JA.....men GOD BUTIKK! Nokia er jo en av de største........og det er en grunn til det! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Madeleine video:http://www.youtube.com/watch?v=hzuKGaqkO8c Jepp, samme video er å finne i artikkelen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding. Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte. Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 lurer på om grensesnittet blir like rask som vist på videoen, om dette er tilfelle, så dæken den mobilen er kjapp Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Synes den øverste lignet veldig på N97 jeg.. Om mobilen er så kjapp i virkeligheten som vist i videoen, kan bare tiden vise. Håper den er det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg