Spill&Dill Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 lurer på å kjøpe et ps3 spill som gave til en jente som blir 8 år. Kjenner til little big planet,Crash spilla,Singstar og Ratchet & Clank. Noen andre forslag? Finnes det noe fitness/dance spill ala den som kom til WII i fjor sommer? Noen som har link til alle ps3 spill utgitt i Norge så langt? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Littlebigplanet er en vinner. Min bror på 8 spiller dette veldig mye sammen med sin venninne på samme alder. De har det veldig gøy, og mestrer spillet utrolig bra. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Enig, LBP er best Finnes også Lego StarWars: the Complete Saga, fetteren min på 7 år spiller det hele tiden Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Enig, LBP er best Finnes også Lego StarWars: the Complete Saga, fetteren min på 7 år spiller det hele tiden 8 åringen vil ha et spill som krever "fysisk aktivitet" foran skjermen som eyetoy til ps2. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 eye toy til ps3 kommer vel til sommeren.. Jeg støtter opp om Lego-spillene.. dama mi på 22år har spillt gjennom samtlige av lego spillene.. Det samme har brødrene mine på 3,5 og 8 år, de digger lego-spillen Så de passer for gutter og jenter i alle aldre skulle jeg tro Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 jenter liker jo forskjellige sjangre de og. dama mi f.eks. elsker hack and slash spill som diablo (pc), dark kingdom (ps3) og heavenly sword. veldig enkle spill. det er jo også flere spill på playstation network som egner seg for jenter Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Tror ikke hack'n slash er så bra for 8 åringer. Men PSN-spill var godt tips, er det endel OK til i den aldersgruppen. Super-rub-a-dub, osv. Everybody's Golf er sannsynligvis noe hun vil like, vet at min niese på 9 år fikk det fint til, det er veldig forresten ett utrolig artig spill for folk i alle aldrer. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 eye toy til ps3 kommer vel til sommeren.. Tenker du på denne ?? http://no.playstation.com/ps3/hardware/acc...ATION%C2%AEEye/ Har vært ute en stund, men den mangler kanskje noen av de klassisks EyeToy spillene som var på PS2, har ikke skjønt hvorfor egenltig. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 nei jeg tenkte som jeg sa på Eye Toy spillserien altså.. Spillet er under utvikling til ps3 men er altså ikke ferdig ennå Lenke til kommentar
dannad Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hva med Buzz? Med riktig antall spillere, kan det være veldig moro. Men så er det slik at man kan bli fort lei også... Lenke til kommentar
drezz Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hva med PSN spillet "Flower" ? Der beveger du selve kontrollen for å flyve rundt og samle blomster med vinden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå