thrice Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er det mulig å lagre en side fra et .pdf dokument når man leser dokumentet i firefox? Eller må jeg bruke en annen metode? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Istedenfor å trykke på linken til det, trykk andre musetast og "lagre mål som" (er ikke det det heter i ff, men noe lignende) Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Lagre en side fra et .pdf-dokument? Jeg forstår ikke helt hva du vil. Vil du lagre en webside til et .pdf-dokument eller vil du lage en web-side fra et pdf-dokument? Hvis det er førstnevnte, så er det ikke verre enn at du legger inn CutePDF (gitt at du bruker Windows), og velger at du vil skrive ut en bestemt web-side og angir CutePDF som skriver. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Nei. Jeg ville bare bruke side 22/24 fra et .pdf dokument i en powerpoint presentasjon. Jeg lagret dokumentet på pc når jeg fant ut hvordan jeg gjorde det. Men uansett. Det var ikke verre enn å ta et screenshot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå