Gå til innhold

Hjelp til stillere vifter i Lian Li-kabinett

k0nge

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et Lian Li PC-A6010-kabinett og syns viftene bråker en del. Spesifikasjonene for viftene finner du her. Har en 14mm av denne i front, og en sort variant uten LED av denne 120mm'eren bak. 140mm'eren er den som bråker minst, så eg er mest interessert i å bytte ut 120mm'eren. Har sett på MIST sitt tilbud og det ser ut til å være bra.

Spørsmålet mitt er om MIST sitt tilbud er bra nok? Har den nok luftmengde/masse-forflytting i forhold til Lian Li sin, og er lyden virkelig ikke på mer enn 16,5db? Hvor mye er en forskjell på 10db? Jeg vil gjerne ha gode innspill fra brukere som er flinkere og mer erfarne enn meg på denne siden.

Om dere finner andre vifter, så vil eg gjerne ha vifter som er egnet for viftestyring og er tilgjengelige i norske nettbutikker som Netshop, Komplett eller MPX.

Takk for alle innspill på forhånd! :)

Mvh Mattis

EDIT:

Har vurdert å kjøpe en ny sidedør med plexi og luftehull for ekspansjonskortene, samt en vifte. Vet noen om de selger 140mm-versjonen av denne i Norge og om den passer til denne sidedøren? Dette vil i hvertfall hjelpe betraktelig på luftflyten i kabinettet.

Siden vi er så godt i gang, er det noen som vet om en/et bra CPU-kjøler/tårn som passer kabinettet, hvor jeg kan benytte de samme viftene som i hovedtråden?

Endret av Scorpion1191
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...