Bjokko Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 hvorfor ikke gjøre det selv? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Synd de ikke har klart å lage en mellomting, den der var jo enorm. Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jatakk! Jeg sier bare jatakk! Vil gjerne bli kvitt de 80mm. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 De har VELDIG mye å hente på støydemping utenom DVD enheten. installerer alle mine spill, men FY F. som den boksen bråker uansett... 4870X2en bråker jo ikke så mye engang. Bare så synd at denne boksen er så forbanna dyr... Helt enig. Det ble jo litt bedre etter man kunne installere spillene, men strømforsyninga bråker jo like mye! Er den som bråker mest hos meg nå hvertfall. Burde jo være mulig å lage en strømforsyning uten vifte. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Et lite spørsmål til dere som har litt aldrende 360-konsoller: Har dere også en ekstern strømforsyning, lang stor grå sak? Kan nemlig ikke huske om det var tilfellet når jeg lånte en 360 for ca ett år siden ... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 De burde ha minimert det kabinettet til størrelsen på en 120mm vifte slik at den akkurat passet. Nå er det mye større enn nødvendig. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Mmm, du må huske at jo trangere det er, desto varmere blir det. Dessuten får man også mye bedre luftgjennomstrømning om det er litt plass. Enig at kabinettet er litt i største laget, men spørs hvor mye mindre det kunne ha vært for og ikke miste effekten. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg tror det kunne vært slik at 120mm vifter passet akkurat, det vil det være vesentlig større enn orginalen men alikevel få mye bedre kjøling. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg tror det kunne vært slik at 120mm vifter passet akkurat, det vil det være vesentlig større enn orginalen men alikevel få mye bedre kjøling. må da tro at det er såpass tykt av en grunn?? og ikke bare for og gjøre det ekstra klumpete bare på F...? som du sier skulle det holdt akkurat med en 12cm Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 :!: Jeg var på nippet til å lage en sånn i fjor - rive ut innmaten i en billig brukt versjon, og øke høyden på boksen nok til å få en 120mm på siden.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 leifeinar: Det er bare at jeg ikke klarer å se den grunnen Noen må gjerne påpeke den for meg heh. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Skrev ikke VG om xbox i lian-li kabinett for mange måneder siden? They did! <a href="http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=500189" target="_blank" rel="nofollow">http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=500189</a> Jeg er i den videoen. ---> http://www.vgtv.no/?id=18674 Den største bøygen var å demontere xboxen. Desverre er det eneste støyende problemet i xboxen selve dvd-drevet uansett hvordan du snur og vender på det. Men så fort man flytter spillet til disk, er den herlig stille. Endret 15. februar 2009 av captzalo Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Nå som Arcade-er koster så lite tenkte jeg på om jeg skulle prøve å pelle fra hverandre bråkekassa og montere den inn i et kabinett jeg har liggende. Jeg tror drevet ville blitt mye stillere bare ved å skrus ordentlig fast i noe litt massivt. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tek.no burde kanskje holde seg litt over vg.no-nivå. Trodde det bare var de som opererte med skrivefeil på forsiden. Korrektur gutter! Li Lian er ikke en legitim produsent! Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kabinettet er fint og stille, men det lager problemer med trådløs kontrollere. Er på nippet ubrukelig hos meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det kabinettet her er vel ihvertfall et år gammelt. Litt sent ute? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Nyheten var jo at man nå kunne bestille en Xbox 360 ferdig "innpakket" i kabinettet, med modifikasjoner som ytterligere isolasjonsmatter og silikon. Så i så måte er det på ingen måte en gammel nyhet Lenke til kommentar
nogen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som vet om det går an å presse inn et µatx kort i denne? Er de indre dimensjonene sånn at det fysisk er mulig? Kunne vært et fint prosjekt for den som er ute etter et stille kabinett, og ikke har behov for mer enn en ssd, eller 2,5" disk. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som vet om det går an å presse inn et µatx kort i denne?Er de indre dimensjonene sånn at det fysisk er mulig? Kunne vært et fint prosjekt for den som er ute etter et stille kabinett, og ikke har behov for mer enn en ssd, eller 2,5" disk. Det finnes jo mange uATX-kabinett, ser ikke helt at dette kabinettet er noe spesielt egnet i så måte. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå