The Stig Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Quiet PC har plassert Xbox 360 i et kabinett fra velkjente Lian Li. Les mer Lenke til kommentar
unwill Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er vel ingen som spiller med ørepropper uansett hvor irriterende de syns at Xboxen bråker Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kult, men burde vært eit billegare alternativ, kabinettet frå Lian Li er vel ikkje akkurat kjent for å være rimelige... Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Selv bruker jeg alltid hodetelefoner når jeg spiller Xbox alene. Om jeg kunne kjøpt dette kabinettet når jeg kjøpte Xboxen min hadde jeg nok gjort det. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Boksen bråker ikke akkurat mye hvis du installerer spillene ... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg tror kanskje jeg kjøper denne til sommeren, når garantien på 360'en går ut. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Boksen bråker ikke akkurat mye hvis du installerer spillene ... Nei, men det tar evigheter også trenger du jo fader meg å ha disken i maskinen selv om du har lagt spillet på harddisken! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hva er problemet med å ha discen i drevet når du spiller? Er vanskelig å se på film og spille samtidig uansett.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Etter du har ventet en evighet på at spille skal legge seg inn burde da ærlig talt være mulig å slippe å måtte bytte disker i hytt og pine etterpå? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 @RamGuy: Hvor utålmodig er du? Og er du så dum at du sitter og ser på skjermen hele tida mens spillet installeres? At du må ha DVD-en i 360-en selv om du har installert det er bare fordi de skal sjekke at du har spillet. Hvor lett hadde det ikke vært å låne alle spillene til en av vennene dine og spilt alle gratis, mens Microsoft taper masse penger? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Les mer linken funker ikke. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hmm, for dem som allerede HAR x-box 360 og irriteres av lyden er det nok uaktuelt å kjøpe seg enda en bygd i et annet kabinett... Lenke til kommentar
Morsk Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Breidablikk, dette er bare et kabinett som du må bygge Xboxen din inn i selv. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Firmaet Quiet PC tilbyr nå spesialtilpassede 360-konsoller som de bygger inn i Lian Li-kabinettet XB-01BM. Slik jeg forstår det kommer Xboxen ferdig montert Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Det hjelper det lite når DVD-spilleren høres ut som en tømmerhugger på speed. Endret 13. februar 2009 av josh909 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Skrev ikke VG om xbox i lian-li kabinett for mange måneder siden? They did! http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=500189 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Lian-Li kabinettet har jo vært tilgjengelig i evigheter, den store forskjellen her ligger vell nå i at du faktisk får kjøpt en ny Xbox360 som alt er bygget inn i dette kabinett? Kanskje til og med bevart garanti? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er vel ikke så rart at man trenger discen i maskinen for å spille spill. Hadde man ikke trengt det kunne hvem som helst utvidet spillsamlingen med alle spillene til venner. Pluss å kjøpe spill, legge de inn og så returnere de. Lenke til kommentar
Nothingtown Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det hjelper det lite når DVD-spilleren høres ut som en tømmerhugger på speed. "Siden Xbox-ens virkelige bråkebøtte ofte er DVD-stasjonen, har firmaet valgt å pakke denne inn i silikon, samt montere den på anti-vibrasjonsmatter" Kanskje en idé å lese artikkelen før du kommenterer? Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Vel, de kunne drit i det å måtte skifte spill og heller bare solgt koder så kunne du skrive inn på XBL og lasta ned spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå