lolly Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hva er dette? Får melding fra nis2003 at angrepet kommer fra ip på lokalt nettverk(127.0.0.1). Angrepet forårsaker ikke direkte brudd på internettforbindelsen, men jeg blir disconnected fra hub`er på dc selv om jeg kan surfe normalt. Dette skjer i periodevis. Men når skjer, så kommer det tilbake med korte mellomrom. Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre det? Har ngt bravo, men netopia-router og zykel switch Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 vel, kan bare si at jeg IKKE liker Norton Internet Security. Pleier å ha altformange options som er "enabled by default". Sikkert Norton som gjør så det blir føkkiwøkki :-? Lenke til kommentar
lolly Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 "]vel, kan bare si at jeg IKKE liker Norton Internet Security.Pleier å ha altformange options som er "enabled by default". Sikkert Norton som gjør så det blir føkkiwøkki :-? Har fungert med norton i lengre tid, og har ikke forandret på innstillingene. Men warning`en har komt i det siste når jeg kobler opp mot disse dc-hub`ene. Veldig irriterende!! Lenke til kommentar
timmstokke Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hva er dette? Får melding fra nis2003 at angrepet kommer fra ip på lokalt nettverk(127.0.0.1). Alle maskiner har 127.0.0.1 som IP til seg selv (localhost) Mao, angrepene du snakker om kommer fra din egen maskin. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hadde vel vært en god idè å sjekka om du har no spyware på maskinen Lenke til kommentar
lolly Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Har kjørt adaware, regclean og virusscan. Fjernet en god del grums ja :wink: . Men linjen blir fortsatt brutt med korte mellomrom. Når jeg slår av nis2003, virker alt tilsynelatende greit, mystisk dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå