Gå til innhold

teknologi/pris utsikter for bærbare maskiner

Dbsnike

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Noen som har peiling på utsiktene til bærbare med tanke på ny teknologi og sånn? Kompisen min skal ha en bærbar til videoredigering, men sitter foreløpig i ventemodus fordi han synes det bør komme noe kraftigere til en overkommelig pris snart. Feks quad core og blue-ray brenner? Noen som sitter på noen info/spådommer?

red: siden blue-ray brenner er fullt tilgjengelig på stasjonære fra bl.a dell, så er det bare teit at det ikke er det på bærbar..

Endret av Dbsnike
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neste quad core generasjon blir vel kanskje i7, men tar sikkert 1 år eller noe før det kommer. Får håpe noen i Norge (må vel bli multicom) tar inn de laptopene(HELT sikkert Clevo laptop, som er bra). Men jeg trur ikke de kommer til å være billige. Dagens laptoper du får i Norge med quad core koster skjorta! Quad core er ikke veldig vanlig i laptoper, men det blir sikkert mer vanlig etter hvert og prisene vil falle. Når dette eventuelt skjer vet jeg ikke.

Hva blu-ray brenner angår, I dont give a shit, og har ikke peiling.

Du får jo en syk quad core i denne. Den har ikke Blu-ray brenner. Kanskje det går an å kjøpe en separat og bytte. Sikkert andre som vet det mye bedre enn meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...