eikum Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hei. ** Vet ikke om jeg la denne på riktig sted, men det er er bare å flytte posten ** Kjøpte nylig en Asus EEE Box, men har lyst til å oppgradere denne. Så mine spørsmål er som følge: - Hvordan type harddisk bruker EEE Box? - Hvor stor harddisk kan jeg koble til, finnes det noen begrensninger? Kan jeg kjøpe en på 1TB? - Hvordan RAM brikke bruker denne Boxen? - Har lyst til å oppgradere ram minnet, etter det jeg har forstått er det 2 x 512. Har lyst til å kjøpe 2 x 2GB minne. Vil dette gå? *sleng gjerne over lenker med det aktuelle produktet.* Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei.** Vet ikke om jeg la denne på riktig sted, men det er er bare å flytte posten ** Kjøpte nylig en Asus EEE Box, men har lyst til å oppgradere denne. Så mine spørsmål er som følge: - Hvordan type harddisk bruker EEE Box? - Hvor stor harddisk kan jeg koble til, finnes det noen begrensninger? Kan jeg kjøpe en på 1TB? - Hvordan RAM brikke bruker denne Boxen? - Har lyst til å oppgradere ram minnet, etter det jeg har forstått er det 2 x 512. Har lyst til å kjøpe 2 x 2GB minne. Vil dette gå? *sleng gjerne over lenker med det aktuelle produktet.* Tja.. det er 2.5" disk sata disk. mest sannsynlig ddr2 so-dimm slots er ikke sikker på om den støtter 2*2GIG men,, Finn ut hvilken av modellene du har ! Asus EEE box Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå