Gå til innhold

storebrand - latterlig kundeservice?


daaune

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker du de som bankforbindelse?

 

Jeg ahdde ihvertfall postbanken før, og når jeg poengterte skrivefeil i navnet pga. en latterlig forkortelse fra der de henter inn info så fikk jeg bare beskjed om å endre navn. Herregud liksom, er ikke min feil at systemet deres ikke takler lange navn.

 

Uasnett så skiftet jeg til Fokus, mye bedre kundebehandling der. Det var noe kluss med kortene jeg fikk (kode kluss) og måtte ringe inn. Uansett så ringte jeg inn og kom direkte til en saksbehandler, ikke noe slike latterlige tastevalg osv. Enda bedre var at det løste seg enkelt, de bestilte opp bare nye kort med den koden jeg hadde fått og kortene fikk jeg umiddelbart etterpå. (Var ikke lang ventetid ihvertfall).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...