daaune Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 For en latterlig kundeservice.. Har ringt i nærmere 1time og 20minutter uten svar nåå. Ble så lei etter 20minutter at jeg satte på høytaler. Er det slikt hver gang man skal ringe de? Lenke til kommentar
Star Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Pretty much - min erfaring hvertfall Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Bruker du de som bankforbindelse? Jeg ahdde ihvertfall postbanken før, og når jeg poengterte skrivefeil i navnet pga. en latterlig forkortelse fra der de henter inn info så fikk jeg bare beskjed om å endre navn. Herregud liksom, er ikke min feil at systemet deres ikke takler lange navn. Uasnett så skiftet jeg til Fokus, mye bedre kundebehandling der. Det var noe kluss med kortene jeg fikk (kode kluss) og måtte ringe inn. Uansett så ringte jeg inn og kom direkte til en saksbehandler, ikke noe slike latterlige tastevalg osv. Enda bedre var at det løste seg enkelt, de bestilte opp bare nye kort med den koden jeg hadde fått og kortene fikk jeg umiddelbart etterpå. (Var ikke lang ventetid ihvertfall). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå