pizzabud Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 noen som vet noe om starcraft filmen? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 film?? skal de lage en film om starcraft? Det hadde vært dritkult å se battlecruiser,lurker osv kjempe..WOW!! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Ifølge IMDB er ikke noen Starcraft-film planlagt. IMBD bruker som regel å være ganske oppdatert, så minst 1-2 år igjen i alle fall. Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Kanske han skrev feil? Det er lett å blande alle de der star uttrykkene Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 ja, film blir det, men det blir en stund til. blir drittøft og se terran expande et sted, protoss, krige mot zerg, zerg counter attacke protoss mens terran sin hær kommer i midten og blir slaktet (hehehe), kommer carrier, battlecruiser og scourge osv. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-21 07:54, pizzabud skrev:ja, film blir det, men det blir en stund til. blir drittøft og se terran expande et sted, protoss, krige mot zerg, zerg counter attacke protoss mens terran sin hær kommer i midten og blir slaktet (hehehe), kommer carrier, battlecruiser og scourge osv. har ikke det blitt reklamert med "kjøp sc film nå!" på bnet ganske lenge? Har aldri hørt noe om den filmen hverken på blizzard`s sider eller andre stedet Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 hehe, tenk om filmen er en replay av to ra fans som ikke gjør annet enn og deffe i et par timer... Lenke til kommentar
Bl4de Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Mulig det blir reklamert for Starcraft filmen på Battle.net, men det er en DVD som Blizzard har satt sammen med alle cutscenes til Starcraft & Brood War. Lenke til kommentar
ebirkis Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Dette er sant, jeg kjøpte den tidligere i år det er bare cutscenes og noe art stuff. Den er tøff, og hvis du ser på deg selv som hardbarka SC fan, er den ett must! Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2002 er det bare en stor stygg nasty collection av klippene eller det er slags histore eller en film laget med de klippene? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 du pizzabud! noen har føkka me min hotmail konto([email protected]), så derfor har jeg laget en ny konto([email protected]) bare add med i msn,så kan vi spille litt sc til helgen... Jeg har glemt din konto,og jeg kommer meg ikke inn på msn eller hotmail..CRAP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå