raakken Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hei jeg har fått et lite problem. Jeg får ikke til å brenne med dvd-brenneren. Har prøvd både bilder, musikk og videoer/filmer men får feilmelding på alt. Den starter som normalt, men etter ca et halvt minutt så stopper det og denne feilmeldingen kommer: "tømming av mellomlager kan ta litt tid skrivefeil" Kan poste feilmledingen om noen vil, men det er noe input/output error. Kan dette være skitt eller lignende eller løse kabler eller er dette noe som må sendes inn? Er en ASUS F5R, og kan nevne at jeg kan lese alle mulige slags plater (har også startet opp en live cd og prøvd å brenne der, men med samme resultat) takk Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 har du på power burning eller andre ting som kan gjøre at den brenner hardere/raskere enn den bør? Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 eller programmet brasero? Lenke til kommentar
raakken Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Hei Har ikke på noe slikt, ihvertfall ikke som jeg vet eller har satt på. Den fungerte fint, men etter en stund uten brenning fungerte det bare ikke lenger. Skal prøve brasero takk Lenke til kommentar
raakken Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Desverre, trode først det skulle funke, for det begynte å brenne, men etter ca 30 sek stoppet det plutselig... tror jeg må sende hele dritten inn.. veldig merkelig dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå