Ter0nd Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Heisann! skal kjøpe ny lcd tv 32" helst under 4000 kr, og best mulig. Er det noen som vet om noen brae eller har noen erfaringer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har bare gode erfaringer med denne: http://www.datakjeden.no/tromso/PartDetail.aspx?q=p:1729839 Tror det finnes flere omtaler om du googler litt rundt. Mye LCD for pengene. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har også bare gode erfaringer med Tatung V32MCAK, som jeg kjøpte i samme butikk som det er linket til, i november 2007. Om jeg skulle ønske noen forbedringer på den, ville det være litt bedre kontrast og responstid, som på Tatung V32MAAK. "Samme" TV men en nyere modell, lansert i fjor høst. Men, jeg vil påpeke at Tatung hadde stor suksess i 2007 og var et merke mange trodde ville utvikle seg til et A-merke, mens i 2008 har de hengt litt etter de mer kjente produsentene når det gjelder produktutvikling og i å lansere nye modeller. Nå ser det i tillegg ut til at de fleste butikkene som har solgt dem ikke har dem på lager, eller oppgir at de ikke har dem i sitt vareutvalg, eller totalt har fjernet dem fra sine nettsider. Hvis man liker Tatungs bilde og pris og vil ha nettopp denne TV-en, bør man kanskje slå til nå, mens de ennå er å få. Ellers har prisfallet på LCD-TV-er ført til at man også får gode TV-er fra mer kjente merker under 4000, blant annet LG 32LG3000 kan være et godt kjøp. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har denne tv'en selv Bruker den som tv, pc og spill tv Utrolig bra syntes jeg Annbefaler den på det høyeste! Tatung 32" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå