ventle Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Prøver å logge meg inn på bruktmarkedet for å legge ut en annonse, men kommer bare tilbake til samme side uten å være innlogget. Logget inn uten problem så sent som i forrige uke. Har det skjedd noe den siste uken? Lenke til kommentar
Grix Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Jeg har samme problem. EDIT: Nå funker det for meg. Endret 13. februar 2009 av Grix Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Funker her også. Merkelig... Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Nå kommer ikke jeg inn på bruktmarkedet Lenke til kommentar
ventle Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 bruktmarked.hardware.no funker ikke, men hardware.no/bruktmarked/ gjør... Lenke til kommentar
vano Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nå videresendes bruktmarked.hardware.no til hardware.no/bruktmarked. Når det gjelder pålogging-problemene så må jeg har mer informasjon. Kommer dere inn nå? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Jepp, har ikke hatt påloggingsproblemer siden den 13. februar (da jeg startet tråden), dvs fikk ikke logget inn i hele tatt den dagen, men har ikke hatt problemer fra og med 14. februar. Det som skjedde var at jeg fylte inn brukernavn og passord, trykket på 'logg inn' (evt. trykket enter), og kom tilbake til den samme siden som jeg kom fra (hvilket sikkert var meningen siden det også skjer nå), men uten å være innlogget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå