mortizz Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 jeg lurer på om det er noen måte å få stengt ut net send meldinger på! det er veldig irritende når man f. eks. er på lan og spiller cs også sitter det en og net sender til deg. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 google er din venbn. Husker jeg engang hadde et program som kunne ignorere NET SEND. Kan gjøres i WinxXP også, uten et slikt program. Sjekk hjelpfila Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Jepp. i win2k og XP: Gå på Kontrollpanel Administrative Verktøy, Tjenester, Høyreklikk på tjenesten "MESSENGER" og velg så egenskaper. Der velger du "Manell" (slik at du velger når den skal starte. når den står på automatisk, startes den ved oppstart). Den står vanligvis innstilt på Automatisk. også kan du trøkke på STOP i samma slengen også. Er skikkelig irriterende med sånne as. spesielt hvis en eller annen smartypants kommer og skal bombe deg med dem under en compo f.eks (; Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 "]Jepp.i win2k og XP: Gå på Kontrollpanel Administrative Verktøy, Tjenester, Høyreklikk på tjenesten "MESSENGER" og velg så egenskaper. Der velger du "Manell" (slik at du velger når den skal starte. når den står på automatisk, startes den ved oppstart). Den står vanligvis innstilt på Automatisk. også kan du trøkke på STOP i samma slengen også. Er skikkelig irriterende med sånne as. spesielt hvis en eller annen smartypants kommer og skal bombe deg med dem under en compo f.eks (; Og alt dette kan du gjøre MYE enklere ved å skrive i CMD: "Net stop messenger" :wink: Lenke til kommentar
oceana Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 hva er det dere gjør? dette er jo halve moroa for oss som sitter og terroriserer cs-h0rene på lan Håper ikke flere finner ut av det går ann å stenge av..hehe Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 net send kan brukes til mye nyttig faktisk.. men også å plage vette av folk.. men net stop messenger gjør susen som sagt før Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 jepp, det er moro ja, og plage vettet av n00ber, men om jeg stopper tjenesten, da får ikke jeg til å sende? tror heller jeg går for det programmet som ignonerer meldingene... Blib: husker du hva det het? eller har du url? takker for alle kjappe svar!! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Net Send er jo fint for IM på små lan Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Net Send er jo fint for IM på små lan Jepp! det er en sinnsykt enkel metode for å få tak i folk, men kan desverre bli misbrukt veldig lett. = Lenke til kommentar
Thomasen Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hvorfor ikke bare sette på fire wall,let på kazZa. Lenke til kommentar
Thomasen Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hvis du ikke gidder å sette på fire wall kan du jo også gå på control panel der velger du administraive tools,så trykker du på service så blar du nedovere til du finner messenger,trykk på den,å velg STOP! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 det er vannvittig kult å plage vette av folk med net send, men blir du rammet selv så er det litt kjedelig. Det er bare å skru av i administrative verktøy som så mange har forklart før att jeg gidder ikke det Lenke til kommentar
Champ Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hehe, hisker da vi lurte de få jentene som var i brukersystemer på skolen. skrive inn en eller annen feilmelding om at maskinen må skrus av osv. og så titter du bort rett etterpå og maskinen blir skrudd av, dette gjentok vi flere ganger på rad samme dagen og de skjønte jo ikke døyten. Gjorde det flere dager også men var litt kjedelig en dag de sa til læreren at de fikk den meldingen ofte, læreren tok en titt på skjermen og begynte og telle seg frem til rett maskin. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hvis du ikke gidder å sette på fire wall kan du jo også gå på control panel der velger du administraive tools,så trykker du på service så blar du nedovere til du finner messenger,trykk på den,å velg STOP! Eller skrive kommandoen "NET STOP MESSENGER" i start->Run/kjør.... Tåpelige omveier dere tar. Hehe, hisker da vi lurte de få jentene som var i brukersystemer på skolen.skrive inn en eller annen feilmelding om at maskinen må skrus av osv. og så titter du bort rett etterpå og maskinen blir skrudd av, dette gjentok vi flere ganger på rad samme dagen og de skjønte jo ikke døyten. Gjorde det flere dager også men var litt kjedelig en dag de sa til læreren at de fikk den meldingen ofte, læreren tok en titt på skjermen og begynte og telle seg frem til rett maskin. Jeg tror jeg skal ha det litt artig under neste Bedøk-time jeg Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 hva er det dere gjør? dette er jo halve moroa for oss som sitter og terroriserer cs-h0rene på lan Håper ikke flere finner ut av det går ann å stenge av..hehe Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 for de som bruker mirc: /timerkill -m 96 1 /run net send xxx.xxx.xxx.xxx skriv inn berkjed her bare velge hvor mange du vil sende , fint når Cs folka begynner skrike på lan. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Og alt dette kan du gjøre MYE enklere ved å skrive i CMD: "Net stop messenger" :wink: Du kan seff også skrive "net start messenger" for å starte igjen :smile: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 En jeg kjenner hadde skaffet seg en laptop ikke helt lovlig, og han kobblet seg på nettverket osv. En net send melding som ligner på dette ble sendt til han: ....dette er fra politiavdelingen for datakriminalitet..... ....maskinen du arbeider fra er raportert stjålet.... Den orginale meldingen vi sendte var mye lengre, og veldig profft skrevet. Fyren hoppet opp av stolen, la laptopen på bordet og rygget to skritt bakover. Så ropte han ut "IKKE TRYKK OK". Han dro ut TP'en i en vill fart, og slo maskinen rett av. Så spurte han oss "guruer" om det er mulig, og vi begynte å snakke om registrerte MAC addresser, og "ikke godt å vite hva Siemens har funnet opp" (altså langt over hodet hans). Karen ble enormt rastløs, og i desperasjonen slengte han ut "Noen som vil kjøpe den for ... 2000,-". Alle sa "ikke faen", og så stakk han. Og laptopen lot han ligge igjen under sofaen. Vi så han ikke på flere dager, helt til vi ringte han og sa at det bare var hoax. Enormt morsomt å se fjeset hans i det han brølte "IKKE TRYKK OK". Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 HAHAHAHA !!! Dæven..dette skulle jeg ha sett Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 går det ikke ann å blokere ipn med en brannmur så ser han ikke maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå