Alastor Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Pioneer annonserer at de stanser all videre utvikling av flatskjermer, og at selskapets TV-divisjon skal være helt nedlagt innen 2010. Les mer Lenke til kommentar
unwill Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kommer de til å selge sin teknologi til et annet firma? Kuroene fra Pioneer har jo overlegen kvalitet, blir veldig synd om ingen tar over det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 De er nok interessert i å tape minst mulig i forbindelse med nedleggelsen. Patentene, teknologien, fabrikkene og produksjonsutstyret er nok til salgs til høystbydende. Det er bare spørs om de får så mye for det nå som Pioneer sier mellom linjene at de ikke får dette til å gå rundt økonomisk. En oppkjøper bør altså ha planlagt en grundig snuoperasjon. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Trist nyhet, de leverer jo uten tvil markedets beste TV-skjermer. Man får bare krysse fingrene og håpe markedet snur innen 2010 så de kan fortsette produksjonen! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Ender opp med at Panasonic eller Sharp går fram som leverandør med beste TV. Sannsynligvis en av dem som kjøper opp patentene og teknologien. Mener å ha lest et sted at Panasonic i dag produserer panel for Pioneer, men jeg har ikke kilden for hånden. edit: kilde Nærliggende å tro at Panasonic tar opp arven da. Endret 13. februar 2009 av Sovehest Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Trist at me mister Pioneer frå markedet, sjølv om det mest tragiske i denne artikkelen er at 10 000 mister jobben sin. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dette var grusomme nyheter. Jeg hadde alltid sett for meg en Pioneer 50" Plasma på soverommet den dagen jeg ble rik. Oh well. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dette var grusomme nyheter. Jeg hadde alltid sett for meg en Pioneer 50" Plasma på soverommet den dagen jeg ble rik. Oh well. Du har ett år på deg da. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Mengden av rikdom står desverre i veien. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Synd at en så stor hest som Pioneer er ute av løpet! Blir spennende å se hvem som blir den nye Pioneer. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dette var grusomme nyheter. Jeg hadde alltid sett for meg en Pioneer 50" Plasma på soverommet den dagen jeg ble rik. Oh well. Du har ett år på deg da. Tror ikke alle tvene forsvinner fra markedet med engang fordeim ^^ Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Off. Får vel flagge på halv stang i mars da.. Jeg må vurdere å bytte min nyinnkjøpte KRP-500M mot en 600M om prisene detter litt til. Dette er fryktelig trist Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Off. Får vel flagge på halv stang i mars da.. Jeg må vurdere å bytte min nyinnkjøpte KRP-500M mot en 600M om prisene detter litt til. Dette er fryktelig trist Det er serriøst det fineste tvet jeg noen gang har sett. go for it. så kan du bare sende 50" i posten til meg tar frakta jeg Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dette med at Pioneer skal slutte å produsere sine flotte plasma TV'er er den dårligste tech nyheten på flere år! Jeg har ikke per i dag råd til en KRP-500A som jeg drømmer om, og nå kan det virke som at jeg aldri vil eie den! Blir trist jeg Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Blir interessant og se om Pioneer rekker og lansere en 10. generasjon da før de gir seg.. Hadde vært å gå ut med stil om ikke annet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Pioneer har i pressemeldingen sagt at 9. generasjon vil bli den siste. Så det virker ikke som om vi får se noen 10. generasjon eller annet, dessverre. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kjipe greier. Jeg som så frem til 9mm kuroen.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ikke snillt å få meg til å sikle på den måten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg