danielmoore Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hei har hatt et problem en lang stund, hver gang jeg starter data'en (laptop, ett år gammel asus g2sg) tilbakestilles tid og klokke til desember 2007. så må rette på dette hver gang jeg evnt ønsker å bruke msn mm.. Har prøvd å søke etter evnt løsninger men kommer ikke til noen løsning, noen som kjenner til problemet? Takk for å lese posten min ' dan Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kan tyde på dårlig batteri (BIOS/CMOS). Lenke til kommentar
camxer Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Stemmer det, men er litt problematisk med tanke på at det er en laptop. Litt rart at batteriet sko gå etter ett år da, men kan være defekt da... Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 HAr du prøvd å endre klokka i bios Lenke til kommentar
danielmoore Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Kan være at batteriet er defekt ja, men mener de var minst 3 år? Har ikke prøvd å endre det i bios nei, hadde jeg hatt mer greie på hvordan ville jeg ha prøvd =) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Samme skjedde meg.. Åpnet opp bærbare, byttet batteri. Funker fint nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå