nirosan Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hei! Har vært på ferie en ukes tid og skulle starte bilen, men det gikk da altså ikke. Den var litt-tung startet før jeg dro på ferie, men ikke noe voldsomt. fylte på bensin et par dager før jeg dro og bensinmåleren funker fint, det som er litt rart er at det virker ikke om om batteriet er flatt heller fordi når jeg skrur om tenninga funker cd-spilleren og det gikk fint å åpne bilen med alarm fjernkontrolleren. når jeg vrir om nøkkelen helt kommer det bare klikkelyder, hva kan det være? kan tennpluggene være utslitte?, evt. hvor ofte skal man skifte disse?. de ble sist skifta for 1,5 år siden.. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hei! Har vært på ferie en ukes tid og skulle starte bilen, men det gikk da altså ikke. Den var litt-tung startet før jeg dro på ferie, men ikke noe voldsomt. fylte på bensin et par dager før jeg dro og bensinmåleren funker fint, det som er litt rart er at det virker ikke om om batteriet er flatt heller fordi når jeg skrur om tenninga funker cd-spilleren og det gikk fint å åpne bilen med alarm fjernkontrolleren. når jeg vrir om nøkkelen helt kommer det bare klikkelyder, hva kan det være? kan tennpluggene være utslitte?, evt. hvor ofte skal man skifte disse?. de ble sist skifta for 1,5 år siden.. Tipper batteriet ditt er tomt jeg. Husk at sentrallås og cd-spiller trekker mye, mye mindre enn startmotoren. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Tipper batteriet jeg også. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 En nødløsning kan være å ta med batteriet innendørs og lade det. Monter det, og start bilen mens batteriet fortsatt er varmt. Kjør så direkte til bilbatteri-butikken, uten å stoppe motoren på veien. Lenke til kommentar
nirosan Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Var nok batteriet ja;), bila går som ei kule nå, men veldig strange at den skulle bli utlada sån uten videre da, noen tips til hva det kan være? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kaldt vær dreper dårlige batterier. Står på nafs sjekkliste for vinterferien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå