Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Startproblemer Opel Corsa 94

nirosan

Anbefalte innlegg

Hei!

Har vært på ferie en ukes tid og skulle starte bilen, men det gikk da altså ikke.

Den var litt-tung startet før jeg dro på ferie, men ikke noe voldsomt. fylte på bensin et par dager før jeg dro og bensinmåleren funker fint, det som er litt rart er at det virker ikke om om batteriet er flatt heller fordi når jeg skrur om tenninga funker cd-spilleren og det gikk fint å åpne bilen med alarm fjernkontrolleren.

når jeg vrir om nøkkelen helt kommer det bare klikkelyder, hva kan det være?

kan tennpluggene være utslitte?, evt. hvor ofte skal man skifte disse?. de ble sist skifta for 1,5 år siden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har vært på ferie en ukes tid og skulle starte bilen, men det gikk da altså ikke.

Den var litt-tung startet før jeg dro på ferie, men ikke noe voldsomt. fylte på bensin et par dager før jeg dro og bensinmåleren funker fint, det som er litt rart er at det virker ikke om om batteriet er flatt heller fordi når jeg skrur om tenninga funker cd-spilleren og det gikk fint å åpne bilen med alarm fjernkontrolleren.

når jeg vrir om nøkkelen helt kommer det bare klikkelyder, hva kan det være?

kan tennpluggene være utslitte?, evt. hvor ofte skal man skifte disse?. de ble sist skifta for 1,5 år siden..

Tipper batteriet ditt er tomt jeg. Husk at sentrallås og cd-spiller trekker mye, mye mindre enn startmotoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...