MrNilsen1986 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hei. Jeg har mange venner, som bruker unødvendige lange personale meldinger back nicket i MSN. Dette gjør at msn ser veldig rotete ut, noe som jeg hater. Så jeg lurer på om noen vet om en måte, og få fjernet at andres personlige meldinge skal vises? på forhond takk for svar. Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Høyreklikk og velg "rediger kallenavn" da slipper du samtidig at noen en dag heter Bob kåre og den neste suuupaaah powaaah rangaaah, noe som gjør det vanskeligere å vite hvem det er. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Vet at jeg kan endre visningsnavn på de ja. Men får ikke fjernet den "personlie meldingen" som står bak nicket. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 a-patch eller mess.be patch vil nok hjelpe deg. google them Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Dette gjorde susen Hjertelig takk for den A-Patch var genialt. Rydda skikkelig opp i msn, og det ser bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå