Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjelp til kjøling !

Anbefalte innlegg

Hallo :)

Trenger tips til kjøling av pcn min.

NB! rotete inni pcn, vet det !

på åssen vifter å åssen luftstrømninga burde være i den osv

Har kjøpt en pci slot vifte også en Noctua NF-P12-1300, 120mm Vifte,

Eneste stede jeg fant var plass til den var over strømboksen, satt den der midlertidig :)

Funker ^^

Se bilder :)

Big thower kabinett <3 Hvor får jeg tak i sidedør med vindu ??

Finner det ikke noe sted :dontgetit:

Takker for svar

post-141871-1234496738_thumb.jpg

post-141871-1234496738_thumb.jpg

post-141871-1234496710_thumb.jpg

post-141871-1234496748_thumb.jpg

Endret av kenneth_lh3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kikket litt på sidene til Chieftec angående side dør med vindu. Regner med at du har ett Chieftec Dragon Big Tower-DA-01B-D? I henhold til Chieftec så fører de kun side dør med vindu til følgende big tower: BA-01, BA-02, CA-01- :ermm:

Så her må du nok regne med å modde litt selv. Lån deg gjerne en plate nibbler for å lage hull til vindu. (Så slipper du metall spon som kan lage rust flekker over tid) Om du skal skjære med stikksag så bruk maskerings tape der du skal skjære. Da unngår du så flisete lakk kant. Vil ikke anbefale vinkel sliper pga varmegang i matrialet = Rust, bulking. Finn gjerne noen gamle kabinett sider på nærmeste søppel plass (Spørr før du tar) eller spørr en pc butikk om de har noen vrak du kan få. Så du kan prøve deg litt frem på skjære teknikk. Husk øvelse gjør mester. Selve ruta skjærer du av acryl plast. Bruk en list på den skarpe kanten i metall platen. Fås kjøpt hos bil opprettere eller plate værksteder. Borr så hull og popp fast vinduet eller lim med silicon beregnet for acryl. Lykke til.

:innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...