norway Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hei , jeg lurer på om det er laget filmer om denne hendelsen`? Kan du gi meg navn , eventuelt link til norske forhandlere som selger den? Takk! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hei , jeg lurer på om det er laget filmer om denne hendelsen`?Kan du gi meg navn , eventuelt link til norske forhandlere som selger den? Takk! og Tiananmen Square er? Lenke til kommentar
norway Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 *Gateway to heaven* Opprøret i Beijing som ble slått ned av kommunist styret i 1989. Alle vet vell om den unge mannen som stoppet en kolone med tanks... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 jeg kan aldri si jeg har sett eller hørt om en film laget om det ... dokumentarer .. de finnes i 1000talls ... er vel et marreritt med å få rettighetene til noe sånt .. desuten har de aldri funnet han som yppa seg mot tankene [Edit] Dimiles: .. ser det kjent ut? Lenke til kommentar
norway Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Kan du gi meg linker? Det jeg finner er av lav mål...Ikke mye kvalitet... Han fyren med tanksen , var sikkert hjerne vaska fra kommunistenes synspunkt , og råttner den dag i dag i fengsel.... Eller drept pga av hans *vanntro*...? Grr...Skulle ønsket jeg kunne fikset på en del ting her i verden... Har du non gode linker Kebab , så plz kom me dem!?! Takk Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 vet ikke om noen .... men for meg virker det som et går en dokumenter om det/som involvere det i månden på discovery Lenke til kommentar
norway Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Ok , tusen takk. Skal se hva jeg finner der!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå