welsti Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg er på jakt etter en mobiltelefon med få funksjoner, som er rimelig, har relativt lang batterilevetid, passe greit (gjerne enkelt og stilrent) design. Jeg har per dags dato en hanglende Siemens C75, som jeg synes ser tålelig bra ut. Det samme gjør SonyEricsson T250i, som pekte seg ut i tjenesten Mobilvelgeren hos DinSide, med sin lave pris. Tror jeg er ute etter en nyere utgave av noe a la den SE-en, som er to år gammel. Forslag? For øvrig har jeg ikke i og for seg noe mot at en tlf har mange funksjoner; poenget er at jeg ikke er interessert i å betale for funksjoner utover tale og sms, ettersom det er overflødig til min bruk. Veldig takknemlig for evt. forslag. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Sony Ericsson G502 har kjempebra batteritid, lite feil, og skal være en veldig god og enkel telefon Lenke til kommentar
welsti Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Sony Ericsson G502 har kjempebra batteritid, lite feil, og skal være en veldig god og enkel telefon Se der har vi ett forslag ja! Lenke til kommentar
glennib Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Nokia 1208 Ser ikke så bra ut, men er ganske enkel, lite funksjoner. Du får den for rundt 6-700 kroner uten abonnement. Endret 22. februar 2009 av glennib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå