Spartan Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...80&start=80 Innlegget mitt ble slettet. Det var off topic som nevnt i innlegget. men i riktig kategori så langt jeg forstår. Men at ilpostino skriver videre: hvis noen har noe å si på kundeservicen til en butikk anbefales det å ta dette opp med kjeden eller butikken. høres uforståerlig ut. Er dette et forum som fortsatt skal innlegg i kategorien som heter butikker og verksteder ? Endret 12. februar 2009 av Spartan Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tåpelig. Da kan jo dette brukes om alt. "Har du et problem med kjæresten din, ta det opp med henne". "Har du et problem med snoppen din, ta det opp med ham". Da vil jo forumet dø. 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Skjønner frustrasjonen. Aller først vil jeg anbefaler deg å faktisk ta det med den aktuelle moderatoren, altså ilpostino. Deretter vil jeg be deg tenke igjennom om setningen du refererte til ikke var på sin plass. Er det tross alt ikke bedre å ta opp slike spørsmål med butikken? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Deretter vil jeg be deg tenke igjennom om setningen du refererte til ikke var på sin plass. Er det tross alt ikke bedre å ta opp slike spørsmål med butikken? Jeg foreslår at du tar en kjapp titt på min post. Slike "begrunnelser" hører ikke hjemme på et forum. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tilbakemelding på moderering taes til den respektive moderator og ikke på denne måten. Tråden stenges og bruker bes ta kontakt med ilpostino selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg