Gjest Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei! Kom opp en tråd på forsiden over siste post greia, var noe om webside error... Greit tenkte jeg, den sjekker jeg for jeg tenkte jeg kunne hjelpe han! Da kommer det opp "enter forum password" jeg trodde først det var mitt passord at jeg hadde blitt logget ut eller noe, skrev inn mitt passord og fikk error. Først da leser jeg hva som står og ser at jeg må ha passord for å besøke følgende forum del: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=544 hvorfor er det passord? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tror ikke dette underforumet er ment for allmenheten da det er et prosjekt der en del forumbrukere i sammarbeid med akam skal lage en bildekritikk-bok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Virker som om det er et internt forum for de som styrer forumet. Men de har jo et annet forum? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ikkje for dei som styrer forumet, men som Lars seier, for dei som organiserer produksjonen av ei biletbok basert på bilete frå bildekritikken og fotoutfordringar i forumet. De kan sjå det ligge nederst i Digital foto og video: «Forumfotobok 2009 - intern Lukket forum for de som jobber med fotoboken 2009.» Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Under beskrivelsen for kategorien så står det: "Lukket forum for de som jobber med fotoboken 2009" Tar jeg ikke feil så er det en kategori opprettet for dette prosjektet. Edit: Torbjørn kom meg i forkjøpet. Endret 13. februar 2009 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg